خبرهای داغ:
سرپرست اورژانس کشور خبر داد

استقرار بیمارستان‌های ویژه عملیات‌های بیوتروریستی در محدوده مرز‌های غربی

سرپرست اورژانس کشور از استقرار بیمارستان‌های ویژه عملیات‌های تروریستی و بیوتروریستی در محدوده مرز‌های غربی و مسیر تردد زائرین اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۲۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
استقرار بیمارستان‌های ویژه عملیات‌های بیوتروریستی در محدوده مرز‌های غربی

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران، تدابیر اورژانس کشور در آستانه اربعین را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه از مرز‌های شرقی که زائرین پاکستانی و افغانستانی وارد کشور می‌شود کار اورژانس آغاز می‌شود اظهار کرد: هرکدام از هموطنان که در مسیر کربلا قرار می‌گیرند تا مرز‌های غربی زیر پوشش اورژانس کشور هستند و در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها تقریبا هر ۴۰ کیلومتر یک استقرار فوریت‌های پزشکی را داریم.

وی با تاکید بر اینکه در مرز‌ها بیمارستان‌های ثابت افزایش ظرفیت داده شده و بیمارستان‌های سیار نیز مستقر شده‌اند تصریح کرد: بیمارستان‌های سیار تمام امکانات لازم برای امدادرسانی را دارا هستند.

سرپرست اورژانس کشور از استقرار بیمارستان‌های ویژه عملیات‌های تروریستی و بیوتروریستی در محدوده مرز‌ها خبر داد و افزود: تعداد زیادی آمبولانس، موتور آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مرز‌ها مستقر هستند و تیم‌های بهداشتی نیز در مرز‌ها کنترل ویژه بر وضعیت بهداشت عمومی دارند.

وی با اشاره به تفاهم با طرف عراقی برای همکاری نیرو‌های ایرانی و عراقی برای تامین بهداشت و سلامت زائرین اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا تمام موکب‌ها و خادمان زائرین امور بهداشتی را رعایت کنند.

کولیوند حضور متخصصین و فوق‌تخصص‌ها در بیمارستان‌های محدوده مرز را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا تمام زائرین از عراق بازنگردند در مرز‌ها حضور داشته و خدمات به مردم خواهیم داشت.

وی از اختصاص تعدادی آمبولانس جدید به سیستم اورژانس قم خبر داد و افزود: قم علی رغم اینکه از امکانات خوب فوریت‌های پزشکی از جمله پایگاه امداد هوایی برخوردار است، اما باید بیش از پیش نسبت به تجهیز این استان توجه کرد.
ارسال نظرات