خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: همه مردم ایران برای پیشرفت کشور باید تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۷۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ویژه برنامه نشست سیاسی با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء حجت الاسلام طاهری و جمعی از فرماندهان پایگاه ها،  شورای حوزه ها و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب  در محل حسینیه سپاه برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام طاهری به  قدرت جمهوری اسلامی در تاریخ اسلام اشاره نمود، گفت: اینکه دشمنان این همه هجمه علیه ما دارد به خاطر این است که ما در نهایت قدرت هستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: باید برای بصیرت افزایی در جامعه از آیات قرآن کریم استفاده شود به طوری که این کتاب آسمانی مملوء از نکات نغز و آموزنده است.

وی گفت: عدم بصیرت مسلمانان در سال 61 قمری باعث شهادت امام حسین(ع) شد تا آنجا که برای شهادت امام حسین(ع) نذر کرده بودند و حتی کسانی که پول نداشتند می گفتند سه روز روزه میگیریم.

این مقام مسئول گفت: از شگرد دشمنان مرعوب کردن مسئولین اثر گذار، تضعیف اراده عمومی مردم و سلب اعتماد ملت از مسئولین کشور می باشد، لذا درجامعه باید از دو قطبی کردن فضای سیاسی پرهیز کرده و دست در دست همدیگر در راستای پیشرفت ایران تلاش خودمان را بکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات