کریم شورانگیز استاندار اسبق کهگیلویه وتوسعه استان مستلزم اجرای طرح های کلان بویراحمد که از آبان ۱۳۷۸تا ۲۵ مرداد ماه ۱۳۸۶مسئولیت مدیریت این استان را بر عهده داشته است، امروز میهمان صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بود.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۷۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
شورانگیز ضمن بازدید از واحد‌های مختلف شبکه استانی دنا به مهمترین و شاخص‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات دوره مسئولیت خود در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ساخت محور‌های مواصلاتی یاسوج ـ. سپیدان، یاسوج ـ. سمیرم، یاسوج ـ. اقلید، یاسوج ـ. امامزاده علی، گچساران ـ. خیرآباد و شروع به ساخت جاده یاسوج ـ. بابامیدان، از جمله طرح‌های راهسازی سال‌های ۷۸ تا ۸۲ بود.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد همچنین توسعه باغات در شهرستان‌های گچساران و باشت، تجهیز و تعمیر بیمارستان‌های موجود و ساخت دو بیمارستان جدید و همچنین اولویت بخشی به بحث عمران شهری را از دیگر اولویت‌های خود برشمرد.
وی بیان کرد: میزان پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف، نسبت به قبل از انقلاب و حتی دوره مدیریت بنده، تغییرات چشمگیری داشته است به طوری که کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص مرکز استان به استاندارد‌های متوسط کشور در زمینه‌های مختلف رسیده اند.

شورانگیر اضافه کرد: توسعه کهگیلویه و بویراحمد مستلزم اجرای طرح‌های کلان است

یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به برخی پیشرفت‌های این شبکه استانی گفت‌: ۹۹ درصد استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش دیجیتال شبکه استانی دنا قرار دارد.
ارسال نظرات