خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: مانور لحظه صفر آتش‌سوزی و تخلیه اضطراری در بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۳۴۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

برگزاری مانور لحظه صفر آتش‌سوزی و تخلیه اضطراری در بیمارستان شهید قدوسی نهاوندمومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: حریق و تخلیه اضطراری با سناریوی از پیش تعیین شده به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کاهش اثرات بلای طبیعی و به منظور کسب آمادگی پرسنل جهت مقابله با شرایط اضطراری در بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی نهاوند برگزار شد.

وی گفت: با وجود صفر بودن این مانور پیش از برگزاری، به منظور پیشگیری از ایجاد هر گونه استرس اطلاع‌رسانی به افراد حاضر در بیمارستان از طریق پیج به عمل آمد .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: این مانور با هدف افزایش ارتباط سازمانی، تمرین و فراخوان نیروها در بحران‌ها، هماهنگی و تعامل بین نیروهای درون سازمانی به منظور آمادگی هر چه بیشتر در مواجه با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این مانور با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و با همکاری و هماهنگی و حضور مسئول پدافند غیرعامل فرمانداری برگزار شد.

دارابی بیان داشت: پناه‌گیری صحیح در بیمارستان، حمل و انتقال مصدومان، آموزش پرسنل قبل از برگزاری مانور تخلیه امن اضطراری و همچنین انجام عملیات امداد و نجات از اقدامات اجرایی این طرح بود.

وی ادامه داد : این مانور به دنبال آتش سوزی فرضی در بخش انبار دارو بیمارستان و درخواست کمک و فراخوان 60 درصداز چارت  hicsشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تصریح کرد: پرسنل سایر بخش‌های بیمارستان در محل حادثه حاضر شدند و بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده نسبت به تخلیه بیماران و همراهان از بخش، اطفاء حریق، تخلیه دود و رسیدگی به مصدومان اقدام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات