خبرهای داغ:
در راستای طرح شهید رهنمون

خدمت رسانی دندانپزشکی به نیازمندان در درمانگاه رضوی شاهرود

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اجرای خدمت رسانی دندان پزشکی به نیازمندان در درمانگاه رضوی شاهرود در راستای طرح شهید رهنمون خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۶۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
خدمت رسانی دندانپزشکی به نیازمندان در درمانگاه رضوی شاهرودمسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به طرح ارجاع بیماران نیازمند شناسایی شده توسط بسیج جامعه پزشکب در محلات اسلامی شاهرود اظهار کرد: طرح ارجاع بیماران نیازمند شناسایی شده توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود از چهار منطقه شهرک ولیعصر محله مهدیه، شهرک ولیعصر محله قائمیه، شهرک شهید بهشتی و شهرک فدک شاهرود جهت انجام خدمات دندانپزشکی به درمانگاه رضوی انجام شد.
جواد رضوانی با اشاره به حضور ۴ دندانپزشک در این طرح افزود: در این برنامه یکروزه،۹۰ نفر ویزیت دندان، ۳۷ نفر کشیدن دندان، ۲۲ نفر ترمیم دندان، ۲۶ نفر عصب کشی، ۵ نفر جرم گیری و ۵۲ نفر رادیوگرافی انجام پذیرفت.
وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این طرح رایگان است خاطر نشان کرد: این بیماران در قالب اردو‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی و بسیج مساجد و محلات در محلات اسلامی شاهرود شناسایی شده و با حضور در درمانگاه اقدامات تکمیلی و مورد نیاز انجام گردید.
مسئول بهداری سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اجرای اردو‌های جهادی در مناطق مختلف شهرستان شاهرود در سال جاری گفت: اجرای خدمات بهداشتی درمانی در قالب طرح شهید رهنمون تا پایان سال در محلات اسلامی و روستا‌های هدف شهرستان‌های شاهرود و میامی ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها