خبرهای داغ:
طاهرخانی گفت: نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها از 24 لغایت 27 مهر ماه به مدت چهار روز با حضور 60 مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۴۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

هادی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اعلام کرد: بهره گیری از فن آوری های برتر نقش مهمی را در راستای تولیدات محصولات کشاورزی دارد .
این مسوول خاطر نشان کرد: در این میان برگزاری نمایشگاه ها به منظور به کارگیری استراتژی های نوین بازاریابی و تلاش مستمر در جهت شناسایی مشتریان در بازارهای مختلف نقش موثری داشته و در جهت آشنا نمودن متخصصان ،جامعه مهندسی و آحاد مردم با آخرین تکنولوژی های روز این صنعت نقش مهمی را ایفا می نماید.
وی افزود: نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها از 24 لغایت 27 مهر ماه به مدت چهار روز با حضور 60 مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع برگزار می شود.
این مسوول خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان از استان های تهران، البرز،قزوین ، خراسان رضوی، کردستان، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، زنجان و کرمانشاه محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان یادآور شد: نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی،ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها