حجت الاسلام والمسلمین خالصی گفت: یگانگی و وحدت بین مسلمان و غیرمسلمان در تجمع اربعین، موجب مودت، برادری همگان بایکدیگر شده و فرصتی برای معرفی و گسترش دین اسلام به جهانیان است.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۳۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «بسیج» استان هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قشم گفت: از نظر دنیوی شخصی را نمی توان یافت که شخصیتی برجسته و قابل مقایسه با امام حسین(ع) داشته باشد و ایام عزاداری و سوگواری سالار شهیدان فرصتی است تا نگاه و تاملی درباره واقعه تاریخی کربلا داشته باشیم.

وی بیان کرد: 1400 سال از این واقعه می گذرد، اگر نگاهی به مکتب ها و عقاید گوناگون دنیا داشته باشیم، می بینیم واقعه کربلا و تاسوعا و عاشورای امام حسین(ع) خود مکتب ساز بوده و تجمع در اربعین حسینی تنها مجموعه و اجتماعی است که بی نظیر بوده و باید در تاریخ ثبت شود.

حجت الاسلام والمسلمین خالصی تصریح کرد: تجمع اربعین واقعه ای بی مانند است که از تمام قومیت ها و ملت ها گردهم آمده و مسلمان و غیرمسلمان با تجمع در کنار یکدیگر حماسه ای باشکوه خلق می کنند که میتوان از آن با نام ارتش یا بسیج حسینی نیز یاد کرد.

خالصی افزود: همین یگانگی و وحدت بین مسلمان و غیرمسلمان در تجمع اربعین، موجب مودت و برادری همگان بایکدیگر شده و فرصتی برای معرفی و گسترش دین اسلام به جهانیان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی همچنین با اشاره به کمین دشمن و گروهک های تکفیری برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان افزود: دشمنان اسلام چشم دیدن این وحدت و اجتماع بزرگ را ندارند و همیشه در صدد هستند با توطئه های مختلف این وحدت را از بین ببرند و شکاف و گسل بین مسلمانان به وجود بیاورند. البته این وعده ی اللهی است که حق پیروز و باطل نابود شدنی است و به حول و قوه ی اللهی دشمنان و توطئه هایشان به زیرخاک خواهند رفت.

ارسال نظرات