معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه (س) در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه (س) در سه نوبت در رواق امام‌خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۲۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل  آستان نیوز، حجت الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه طفل سه ساله حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، حضرت رقیه (س) در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۳ مهرماه و در سه نوبت در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت حضرت رقیه (ع) از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ و در روز شهادت آن حضرت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در رواق امام خمینی (ره) و در رواق حضرت زهرا (س) ویژه بانوان برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی‌خوانساری در شب و شام شهادت حضرت رقیه (س) و حجت‌الاسلام و المسلمین محمود معرفت در روز شهادت آن حضرت به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جعفر ملائکه، محمد گلابگیر، محمد عابدی‌ها، امیر کردی، سیدحمید کهربایی و مهدی رسولی به مرثیه‌سرایی و عزاداری حضرت رقیه (س) می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های حلقه معرفت نیز در این روز به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) با موضوع تاریخ کربلا و حضور این بانوی سه ساله برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار