خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه وجانشین لشکر و جمعی از فرماندهان لشکر 14 امام حسین (ع) با خانواده شهید سید یحیی براتی

مسئول نمایندگی ولی فقیه، جانشین لشکر امام حسین (علیه السلام)به اتفاق اعضای شورای نمایندگی لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) از خانواده شهید مدافع حرم سید یحیی براتی دیدار کردند.پ
کد خبر: ۹۰۶۸۲۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته مسئول نمایندگی، ولی فقیه، سرهنگ پاسدار غضنفر حسامی جانشین فرمانده به اتفاق اعضای شورای نمایندگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با خانواده شهید مدافع حرم "سید یحیی براتی" دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته مسئول نمایندگی، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید براتی دارای ویژگی‌های برجسته شخصیتی و اجتماعی بود و امیدواریم فرزندان این شهید عزیز نیز در ادامه زندگی خود ادامه دهنده راه پدر باشند.
سرهنگ پاسدار غضنفر حسامی جانشنین لشکر ۱۴ امام حسین (ع) نیز در ان دیدار اظهار داشت: امیدواریم در ادامه این دیدار‌ها از خانواده شهدای مدافع حرم ادامه‌دار باشد تا شان و منزلت شهدا حفظ شود و مسئولان و خدمتگذاران نیز ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.
شهید سید یحیی براتی درآذرماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با گروه ترورسیتی داعش در کشور سوریه به شهادت رسید؛ و در قسمتی از وصیتنامه خود گفته: اگر به یاد این بنده افتادید ذکر شریف صلوات را فراموش نکنید
ارسال نظرات