سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل؛
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر در مرحله نخست تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت و پس از اربعین حسینی نیز در ۱۳ آبان ماه و ۲۰ آذر ماه به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۷۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

دانش‌آموزان دختر اردبیلی تا ۲۰ آذر ماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور صبح امروز در جلسه تشریح اعزام کاروان راهیان نور دختران اردبیل اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور فرصت بسیار مغتنمی برای آشنایی با فرهنگ ناب ایثار و شهادت است و در این زمینه مسئولان آموزشی نقشی خطیر و حساس بر عهده دارند.

وی با اشاره به این که اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کشور برای ما یک اولویت اساسی است گفت: از تمام ابزارها و امکانات موجود استفاده خواهیم کرد که بتوانیم دانش‌آموزان را با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم که این مسئله در حال حاضر یک اولویت اساسی است و در تلاش هستیم به منظور دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی آن طور که شایسته است عمل کنیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان در مرحله نخست تا دوم آبان ماه ادامه خواهد داشت و پس از اربعین حسینی دانش‌آموزان در 13 آبان ماه و 20 آذر ماه به مناطق عملیاتی کشور برای آشنایی با اهداف شهدا اعزام خواهند شد.

نقی‌پور از اعزام 300 دانش‌آموز دخترپارس‌آبادی در قالب هفت دستگاه اتوبوس خبر داد و تصریح کرد: بی‌شک شرکت در این اردو دستاوردی بسیار مضاعف در بین دانش‌آموزان ایجاد می‌کند چرا که این افراد از نزدیک در جریان رشادت‌های رزمندگان قرار می‌گیرند و ملموس‌تر ایثار و شهادت شهدای والامقام کشور را احساس می‌کنند.

وی اظهار کرد: باید برگزاری اردوهای راهیان نور در استان به شکل مطلوب تداوم یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم و نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان که درصدد کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های مردمی هستند را خنثی کنیم.

ارسال نظرات