خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اذعان کرد: کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین فرصتی برای اشاعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۷۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه مجید عظیمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز با سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور ضمن تبریک انتصاب آقای طاهرخانی به سمت فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز برای ایشان آرزوی موفقیت در انجام امور محوله کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همه‌ی ما مدیون شهدا هستیم و بایستی در امور ترویجی تلاش کنیم تا بتوانیم اهداف و آرمان‌های شهیدان را در جامعه پیاده کنیم.
وی به کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین اشاره کرد و افزود: چنین کنگره‌هایی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و بایستی در باشکوه برگزار شدن آن تلاش کنیم.
این مسوول گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا در اولویت کاری ماست و در انجام این دیدارها بایستی مسوولان دستگاه‌های اجرایی همت مضاعفی کنند.
حقایق‌پور افزود: سپاه پاسداران در انجام دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران زحمات بسیاری متحمل می‌شوند که از آنها قدردانی می‌کنیم.
در ادامه دیدار، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: هر آنچه داریم به برکت خون پاک شهداست و در ادامه دادن راه آنها تلاش می‌کنیم.
وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانیم و انجام مستمر آن در دستور کار ماست
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها