مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
کاوه گفت: با همکاری هلال احمر استان کردستان بیمارستانی صحرایی در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان برپا شد، که بسیج جامعه پزشکی تیم‌های تخصصی پزشکی خود را به منظور ارائه خدمات تخصصی به این منطقه اعزام کرد.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۶۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
قاسم کاوه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در حوزه زنان عنوان کرد: نزدیک به ۱۴۰ تیم شهید رهنمون به استان کردستان اعزام شد، که به غربالگری و ویزیت رایگان بیماران در روستا‌های محروم پرداختند.

وی بیان کرد: با همکاری هلال احمر استان کردستان بیمارستانی صحرایی در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان برپا شد، که بسیج جامعه پزشکی تیم‌های تخصصی پزشکی خود را به منظور ارائه خدمات تخصصی مثل غربالگری، ویزیت عمومی، تخصصی و عمل‌های سرپایی به این منطقه اعزام کرد.

کاوه با اظهار خرسندی از حضور پزشکان اعزامی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان گفت: حضور این پزشکان همواره مورد درخواست مردم بوده و رضایت مندی آن‌ها را در پی داشته است، که این امر منجر شد افراد محرومی که با مشکلات ایاب و ذهاب قادر به رفتن به مرکز استان برای ویزیت نبودند بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه از خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات