خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندهگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: همانطور که امام حسین (ع) در کربلا فرمودند « شکم های این ها از مال حرام پرشده است و گوش شنوا ندارند» پس ما هم باید مواظب لقمه خود باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۳۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در جلسه اخلاق کارکنان سپاه ناحیه بوئین زهرا سخنرانی کرد.
وی با بیان اینکه لقمه حرام، فکر حرام و حرکت حرام بر روی اعمال انسان تاثیرگذار است گفت: همانطور که امام حسین (ع) در کربلا فرمودند « شکم های این ها از مال حرام پرشده است و گوش شنوا ندارند» پس ما هم باید مواظب لقمه خود باشیم.
حجت الاسلام معبودی در ادامه به عوامل عبور دهنده یک ملت از شرایط سخت از نگاه قرآن پرداخت و ابراز داشت: اولین راه این است که دچار ارتجاع نشویم و به عقب برنگردیم که اگر به عقب برگردیم همان بلایی سرمان می آید که بر سر پهلوی آمد.
وی افزود: عدم فساد و منکرات و فحشا ما را از سختی ها عبور خواهند داد و ما نمونه کامل آن را در دفاع مقدس داشتیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین راه دیگر عبور از مشکلات را تبعیت از ولایت و محور قرار دادن فرمایشات رهبری دانست و خاطرنشان کرد: اگر جامعه و مسئولین گوش به حرف رهبر خود باشند قطعا از این مشکلات عبور خواهیم کرد همانطور که مسلمانان صدر اسلام سه سال تمام در محاصره اقتصادی شدید بودند ولی از پیامبر خود دست نکشیدند و عاقبت پیروز شدند.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه صبر و استقامت امت در برابر مشکلات عامل دیگری است که می تواند ما را از مشکلات عبور دهد تاکید کرد: البته شرایط زمان نشان داده است که ملت ایران به آن بصیرت لازم رسیده اند و این شرایط سخت را هم به حول و قوه الهی پشت سرخواهند گذاشت.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها