اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار دنیای اسلام است و امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر معارف دین و اهل بیت (ع) مقتدرانه در همه صحنه های مختلف حضور پررنگ دارد.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه جلسه ستاد اربعین، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اجتماع عظیم و جهانی پیاده‌‌روی اربعین حسینی، فراهم کردن بسترهای لازم به منظور رفع مشکلات زائرین به ویژه خادمان و موکب‌داران، عزم جدی مسئولان را می‌طلبد و باید زمینه‌های گسترش حضور زائران و مشتاقان به این حرکت عظیم را با ارائه تسهیلات در بخش‌های گوناگون خدماتی و امنیتی و حمل و نقل فراهم کرد.
 
وی با اشاره به مصوبات جلسه برنامه‌ریزی ستاد اربعین حسینی که با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود: بسیاری از سازمان‌های حمل و نقل و امنیتی و خدماتی می‌توانند با ایجاد ظرفیت و ارائه خدمات سفر به زائران و مشتاقان حرم حضرت سیدالشهدا (ع) در پیاده روی  عظیم و جهانی اربعین حسینی مشارکت کنند و بسیاری از مشکلات پیش روی زائران را رفع کنند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری هرچه بهتر این مراسم عظیم و جهانی، تصریح کرد: اربعین حسینی نماد عزت و اقتدار دنیای اسلام است و امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر معارف دین و اهل بیت (ع) مقتدرانه در همه صحنه های مختلف حضور پررنگ دارد.
 
وی اضافه کرد: باید سعی کنیم زمینه حضور مشتاقان و دلدادگان به حضرت سیدالشهدا (ع) را در پیاده روی اربعین حسینی تسهیل کنیم و نباید با برخی کاغذ بازی‌های اداری مسیر را برای زائران حسینی دشوار کرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه باید همه امکانات برای زائران اربعین حسینی فراهم شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم استاندار مازندران تاکید ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات زائران، خادمان و موکب‌داران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی داشته باشند و با مساعدت وی زمینه حضور بیشتر جوانان، نوجوانان و مردم  استان فراهم شود.
 
شکریان‌‌امیری به تلاش های مستکبرین عالم و رسانه‌های معاند در عدم بازتاب و پخش این حضور شگفت‌انگیز و میلیونی عاشقان و مشتاقان مکتب سیدالشهدا (ع) از سراسر جهان اشاره کرد و بیان داشت: برخی کشورهای مرتجع عربی با حمایت‌های مستکبرین عالم و با هزینه‌های هنگفت و دلارهای نفتی خود سعی دارند این حضور را کمرنگ جلوه دهند و یا در آن خللی ایجاد کنند اما به لطف و یاری خداوند و با بصیرت امت اسلامی روز به روز شاهد حضور میلیون ها مسلمان و غیر‌مسلمان در این حرکت عظیم حسینی در اربعین هستیم و این حضور شگفت انگیز چشم همه جهانیان را به حیرت وا داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها