مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از ساخت کلیپ «فراق یاران» با محوریت شهدای مدافع حرم مازندران خبر داد و اظهار داشت: تصویر برداری از این کلیپ با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مسئولان استانی و شهرستان بابلسر 19 مهر ماه در منطقه ساحلی میرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۱۱۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از ساخت کلیپ «فراق یاران» با محوریت شهدای مدافع حرم مازندران خبر داد و اظهار داشت: تصویر برداری از این کلیپ با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و مسئولان استانی و شهرستان بابلسر 19 مهر ماه در منطقه ساحلی میرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این کلیپ که به تهیه‌کنندگی و نویسندگی «آرش رمضانی» و کارگردانی «قاسم خدامی» تولید می‌شود، افزود: همچنین گروهی از بازیگران بومی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

ایرانمهر با عنوان اینکه کلیپ «فراق یاران» توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تهیه می شود، اضافه کرد: سپاه کربلا، گردان صابرین و صدا و سیمای مازندران از جمله نهادهای مشارکت کننده در ساخت این کلیپ هستند.

وی متذکر شد: این کلیپ برای پخش از شبکه استانی مازندران و با هدف شرکت در جشنواره‌هایی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و ایثار تهیه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها