با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت 280 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه از دبیرستان های دخترانه خلخال، هشجین، و کلور برای بازدید دوروزه از یادمان های مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۷۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهان بخش عطایی در مراسم بدرقه دانش آموزان شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، اظهار داشت:با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت ۲۸۰ دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه از دبیرستان‌های دخترانه خلخال، هشجین، و کلور برای بازدید دوروزه از یادمان‌های مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در کنار برنامه بازدید، راویان دفاع مقدس مناطق عملیاتی و عملیات انجام شده در طول هشت سال دفاع مقدس در هر منطقه را به طور مفصل برای دانش‌آموزان تشریح کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: اهداف عمده این اعزام‌ها در برنامه فرهنگی کاروان راهیان نور، شناخت و بصیرت دانش آموزان نسبت به مناطق عملیاتی و آرمان دفاع مقدس، همچنین بازنگری فرهنگ دفاع و حماسه با انتقال دیده‌ها و شنیده‌ها از این مناطق به درون جامعه، خانواده، همسالان و مدارس است.

عطایی بیان کرد: امروز سنگر علم‌آموزی بهترین سنگر برای دفاع از کشور است، زیرا با رشادت رزمندگان و شهدا حفظ شده و اکنون آرامش تحصیلی و امنیت کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی آنان است.
ارسال نظرات