نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بسیج در همه برهه ها کارساز بوده است/ CFT ساخته و پرداخته نظام سلطه و تصویب آن خود تحریمی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که فعالان دانشگاه ها و بسیجیان دانشجو شب گذشته با وی داشتند، خطاب به دانشجویان. بسیج را زینت بخش تشکل بسیج دانشجویی خواند و گفت: در همه عرصه ها به فرهنگ بسیج نیازمندیم، چراکه بسیج همواره در همه برهه ها و بحران ها و مواقع حساس کارساز بوده و نقش مهم خود را نشان داده است.
کد خبر: ۹۰۶۸۰۴۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمد آل هاشم  دانشجویان را قشر آگاه جامعه دانست و اظهار داشت: این قشر باید برای تاثيرگذاري در جامعه بصیرت خود را ارتقا دهند تا در موافع حساس بتوانند تصمیمات درست بگیرند.

وی نقش دانشجویان را در برابر توطئه دشمنان مهم عنوان و بیان کرد: استکبار توطئه های مختلفی را برای مقابله با نظام متصور است که توطئه فرهنگی، اقتصادی و روانی بیشترین تهدید برای نظام به شمار می رود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: امروز دشمنان به هر طریق ممکن می خواهند با هجمه فرهنگی جوانان را به ابتذال کشانده و اهداف خودشان را پیاده کنند که ترویج مدگرایی و مواد مخدر و ... از آن جمله است.

وی ناامید کردن مردم از اوضاع کنونی کشور، مأیوس کردن جوانان از آینده، اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام را از دیگر توطئه های فرهنگی دشمن برشمرد و به هوشیاری مردم تاکید و اظهارداشت: منکر مشکلات اقتصادی و تحریم ها نیستیم ولی تحریم از زمانی که لانه جاسوسی توسط دانشجویان تسخیر شد، بوده و قطعا ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود خودسازی را برای تربیت روحی و تعالی دانشجویان مهم خواند و گفت: دوره دانشجویی بهترین فرصت برای تربیت نفس است که با آن می توان ارتباط خود را با خدا محکم کرد که با این ارتباط انسان کمتر دچار خطا می شود.

بسیج در همه برهه ها کارساز بوده/ CFT ساخته و پرداخته نظام سلطه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ارتقای تحصیلی دانشجویان را دیگر نکته مهم برای دانشجویان نام برد و تاکید کرد: مبادا فعالیت های جنبی مانع ارتقای تحصیلی شود بنابراین به ارتقای تحصیلی اهمیت دهید و با آن به رفع مشکلات جامعه کمک کنید.

وی توجه دانشجویان به حل مشکلات جامعه همچون مشکلات اقتصادی را تاثيرگذار دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاهیان با انجام پایان نامه های خود و اجرایی کردن آن ها می توانند در این خصوص موثر باشند.

حجت الاسلام آل هاشم نقد دانشجویی را از دیگر راهکارهای رفع مشکلات خواند و یادآور شد: دانشجویان باید با برگزاری کرسی های دانشجویی مطالعه گر بوده و مشکلات را با هدف اصلاح نقد کنند و نباید با هدف تخریب و زیر سوال بردن اشخاص باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع FATF و CFT و تصویب آن اشاره و بیان کرد: این پیمان ها ساخته و پرداخته نظام سلطه و غربی ها بوده و با ظاهر خوبی که دارند منافع شوم آن ها را تامین می کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید به اینکه برای نظام بن بستی وجود ندارد از برخی افراد که آگاهانه و ناآگاهانه امید به غربی ها بستند خواست در تصمیم گیری ها هوشیار باشند.

وی تصویب این پیمان ها را نوعی خود تحریمی خواند و گفت: هرچند به این پیمان برخی از نمایندگان رای موافق دادند ولی باید این موضوع در شورای نگهبان بررسی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار