فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان اقدامات ارزشمندی در قالب قرارگاهی انجام خواهد شد، گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه در استان سمنان برای این ایام پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۹۱۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده، در آئین تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان سمنان اقدامات ارزشمندی در قالب قرارگاهی انجام خواهد شد، اظهار کرد: ۴۰۰ عنوان برنامه در استان سمنان برای این ایام پیش‌بینی شده است.
حسن‌زاده تصریح کرد: ۴۰ عنوان برنامه محوری از ۴۰ روز مانده به ۲۲ بهمن در استان سمنان اجرایی خواهد شد و در آن بسیجیان، پاسداران، رزمندگان و عموم مردم استان سمنان یاد و خاطره روز‌های انقلاب را گرامی می‌دارند.
وی گفت: حجت‌الاسلام قندهاری هم‌سنگر شهیدان و هم‌رزم دلاورمردان استان سمنان در دوران دفاع مقدس و به معنای واقعی کلمه، مجاهد فی سبیل الله است.
حسن زاده تصریح کرد: او انقلابی پرحرارتی بوده و شخصیت و روحیه بالایی در عرصه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس و پس از آن داشته است و تا امروز نیز در عرصه‌های مختلف انقلابی درخشیده و باید از زحماتش قدردانی کرد.
فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: دغدغه‌مندی‌های حجت‌الاسلام قندهاری همواره برای مسؤولان سپاه جالب و محرز بوده است و او در موضوعات مربوط به انقلاب دغدغه‌مندی خاصی داشت که امروز باید این دغدغه‌ها را الهی، مقدس، ارزشمند و انقلابی دانست.
وی تصریح کرد: همدلی و همراهی خوبی در دوران حضور حجت‌الاسلام قندهاری در سپاه استان سمنان شکل گرفت و حضور جدی و انقلابی او در صحنه سبب اجرای بسیاری از برنامه‌ها به شکل مطلوبی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها