خبرهای داغ:
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج):

تداوم دوره های دانشجویی، نقشه راهی برای تداوم انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم اختتامیه دوره توانمدسازی شهدای دانشجو ، تداوم اینگونه دوره ها را نقشه راهی به منظور تداوم انقلای اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۹۰۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار منصور شوقانی در مراسم اختتامیه دروه توانمندسازی "شهدای دانشجو" با حضور مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان و جمع گسترده‌ای از دانشجویان بسیجی برگزار شد، تداوم برگزاری اینگونه دوره‌ها را نقشه راهی به منظور تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی در ادامه با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، مقوله حضور همه جانبه دشمن را مهم ارزیابی نموده و افزود: امروز می‌توان با خودباوری و اعتماد به مجموعه‌های درونی، بر بسیاری از مصائب و مشکلات فائق آمد.
جانشین سپاه استان سمنان در ادامه با اشاره به حضور دشمن در تمامی عرصه‌ها گفت: امروز باید به طور کامل و با تمامی قوا در تمامی عرصه‌ها حضور یابیم و مانع از ضربه زدن دشمنان به انقلاب اسلامی شویم.
وی در ادامه با توجه به جایگاه ویژه انقلاب اسلامی در ایران، منطقه و دنیا خاطر نشان کرد: امروز دشمن به صورت جنگ هیبریدی و با ابزار‌های گوناگون مانند جنگ اقتصادی، روانی، سیاسی و در برخی اوقات نظامی در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده و اکنون با توجه به قرارگیری در چهل سالگی انقلاب اسلامی وظیفه ما بسیار سنگین‌تر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها