در حاشیه مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی " شهدای دانشجو " عنوان شد ؛
مراسم اختتامیه دروه توانمندسازی "شهدای دانشجو" با حضور مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان ، جانشین سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان و جمع گسترده ای از دانشجویان بسیجی برگزار شد
کد خبر: ۹۰۶۷۹۰۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم اختتامیه دروه توانمندسازی "شهدای دانشجو" با حضور حجت اسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، سرهنگ شوقانی جانشین محترم سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمع گسترده‌ای از دانشجویان بسیجی برگزار شد.
در این مراسم فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان با تشکر از حضور گسترده دانشجویان بسیجی در این دوره، افزود: یکی از اهداف مهم این دوره حفظ و گسترش انسجام و روحیه همدلی بین مسئولین بسیج بوده است.
وی در ادامه با اشاره به انتقادات در دوره‌های گذشته گفت:: تمام سعی ما بر این بود تمامی مشکلات و انتقاداتی که نسبت به دوره‌های گذشته بوده است در این دوره مرتفع گردد.
دهرویه در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به جلسات مختلفی که با مسئولین بسیج صورت پذیرفت، رضایت مندی از همه ابعاد دروه اذعان گردید.
مسئول بسیج دانشجویی استان در ادامه افزود: در این دوره برای نخستین بار مباحث مختلفی از قبیل: لیگ مناظره، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف برای برادان و خواهران و جلسه هم اندیشی با مسئولین محترم نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان برگزار گردیده است.
وی در انتها برگزاری لیگ مناطره را بسیار خوب و موثر ارزیابی نموده و خاطر نشان کرد: حتما در آینده لیگ مناظره را به صورت گسترده با همه تشکل‌ها اعم از موافق و مخالف برگزار خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها