خبرهای داغ:
190 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان گرگان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۷۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ صبح امروز 190 نفر از دختران دانش آموز مقطع متوسطه شهرستان گرگان در قالب 4 اتوبوس و یک کاروان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی کشور است که اگر با حمایت های لازم همراه باشد میتواند پیوند مناسبی را بین نسل اول و چهارم انقلاب اسلامی برقرار نماید.

وی حضور در یادمانهای دفاع مقدس را یک توفیق الهی بیان کرد و گفت : فیض زیارت شهدای دفاع مقدس تنها با دعوت خود شهدا امکان پذیر است و هر فردی لیاقت زیارت قبور شهدا را ندارد .

فرمانده سپاه گرگان همچنین با اشاره به اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوی های راهیان نور بیان کرد:دانش آموزان شهرستان گرگان در چند مرحله به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد که 190 نفر از دانش آموزان دختران به غرب و الباقی دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهندشد.

گفتنی است دختران دانش آموز شهرستان گرگان به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور و از یادمانهای بازی دراز ،تنگه مرصاد ، یادمان شهید چمران ، و رزمایش رزمی فرهنگی کرمانشاه بازدید بعمل خواهند آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها