فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین (ع) منطقه چهارم ندسا:
بوشهر-فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین(ع) منطقه چهارم ندسا گفت: نیروی دریایی سپاه اجازه تعرض احدی از متجاوزان به سرحدات آبی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۴۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  ناوسالار دوم پاسدار بهرام امیرنژاد در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه دیر با گرامیداشت یاد سردار شهید نادر مهدوی اظهار داشت: شهید مهدوی یکی از بنیانگذاران اصلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

 وی بیان کرد: در سال های ابتدایی راه اندازی نیروی دریایی سپاه با امکانات اولیه به جنگ دشمن رفتیم و با تکیه بر پاسدارانی مومن و شجاع پوزه دشمن را به خاک مالیدیم وهیمنه پوشالی آمریکا را بهم ریختیم.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم ندسا با اشاره به انهدام نفتکش بریشتون توسط نیروی دریایی سپاه افزود: آن زمان با کمترین امکانات آن حماسه بزرگ رقم خورد اما امروز نیروهای مسلح بویژه نیروی دریای سپاه پاسداران به یمن جوانان مومن، شجاع، انقلابی ، ولایتمدار و آشنا به علم روز دریا و آخرین تاکتیک های رزمی  و تجهیزاتی که توسط همین جوانان ساخته شده است می توانند با قدرت پوزه آمریکا را به خاک بمالند.

وی خاطرنشان کرد: هیمنه نیروی دریایی سپاه، آمریکایی‌ها را گرفته و شکست داده و موجب خروج شناورهای آنها از خلیج فارس شده است.

امیر نژاد در ادامه با اشاره به خودکفایی کامل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران از حیث تجهیزات نظامی، گفت: ما اگر نگاهمان به داخل باشد نیازی به معاهدات ننگین و خود تحریمی‌ها و تروریست خواندن نهادهای انقلابی نداریم.انتهای خبر./

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها