مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن امروز در بدترین وضع در منطقه است و محور مقاومت با قدرت جلو می‌رود.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۴۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسین دقیقی در یادواره ۵۵ شهید منطقه بیدآباد در تکیه زنجیری شاهرود، با بیان اینکه شاهرود یکی از دژ‌های محکم و مستحکم انقلاب است، اظهار کرد: شاهرود با داشتن مردمانی شجاع، ولایی، آگاه و بصیر و با بیش از یک هزار و ۵۰۰ شهید، چهار هزار جانباز و هزاران نفر اعزام به جبهه و امروز در دفاع از عتبات عالیات پیشگام است.
وی با اشاره به نصرت الهی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید وقتی که مؤمنان از فشار دشمن به تزلزل می‌رسند، آنجاست که نصرت الهی می‌آید؛ اگر شما رسول الهی را نصرت نکنید، خدا نصرت می‌کند و کسانی که پیامبر گرامی اسلام (ص) را نصرت کردند، مؤمن هستند.
مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: واژه «نصرت» را امام بزرگوار در واقعه عاشورا می‌فرمایند در قالب «هَل مِن ناصِر یَنصُرُنی» مطرح می‌شود و این باید به‌عنوان یک محور اساسی برای مؤمنان در نظر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: وقتی مردم پای انقلاب هستند، خدا یاری می‌رساند و شکست‌هایی که آمریکا در سال‌های اخیر از ملت ایران خورده، از شکست ویتنام سنگین‌تر است و آن‌ها با این همه شکست، امروز از چه سیاستی دفاع می‌کند؟
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نصرت از خداست که در دفاع مقدس دست ما را گرفت و بار‌ها نصرت‌های الهی را مشاهده کردیم؛ مانند خرمشهر که امام فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و سخن ایشان به خاطر این بود که مغرور نشویم و اگر ثابت‌قدم باشیم، نصرت الهی قطعاً با ماست.
دقیقی با تأکید بر اینکه ماندن پای ولایت و ایمان سبب نصرت الهی می‌شود، اظهار کرد: امروز ملت ایران ثابت کرده است که در مسیر الهی می‌ماند و کسی نتوانسته پشت آن‌ها را به خاک بمالد.
وی با اشاره به اینکه ریگان رئیس‌جمهور وقت آمریکا وقتی می‌خواست به ایران حمله کند، از سفیر سابق خود در ایران مشورت گرفت، افزود: به او گفته شد که خانه هر ایرانی یک پایگاه ضد آمریکایی شده؛ اما تحریم اقتصادی و مسائل فرهنگی، مواد مخدر و رسانه‌ای اگر انجام دهید، به موفقیت می‌رسید.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: رهبری بر لزوم توجه به تهاجم فرهنگی تأکید دارند؛ دشمن گزینه نظامی را مطرح می‌کند، در حالی که به هیچ‌وجه روی گزینه نظامی حساب نمی‌کند؛ همان‌طور که رهبری فرمودند: جنگ نمی‌شود؛ چراکه آن‌ها قدرت دفاعی ما را می‌دانند و شدت و گسترش نبرد و حجم تلفات را بررسی می‌کنند و سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند.
دقیقی با بیان اینکه جنگ در حوزه‌های دیگر ادامه دارد، گفت: دشمن گزینه نظامی را برای تهدید مطرح می‌کند و رهبری بیان می‌فرمایند اگر آمریکا به ما حمله کند؛ تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
وی افزود: امروز به وحدت نیاز داریم و هر کس ندای تفرقه سر دهد، خودی نیست؛ اما وحدت محور می‌خواهد که ولایت و اطاعت از ولایت است و وحدت بدون ولایت معنی ندارد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بیانات رهبری در اجتماع صد هزار نفری بسیجیان اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ روانی به اهداف خود برسد و عده‌ای هم در داخل بر طبل مذاکره می‌زنند؛ رهبری فرمودند: ابزار رسانه‌ها همانند سلاح شیمیایی است.
وی اضافه کرد: کاری که فضای مجازی و شایعه انجام می‌دهد، از جنگ شیمیایی که فقط در یک منطقه بود، بدتر است؛ آن زمان تحریم ماسک شیمیایی بودیم و امروز هم بعضی از ماسک‌های جنگ شیمیایی (ابزار‌های رسانه‌ای) را نداریم.
دقیقی با بیان اینکه ملتی که ۴۰ سال پای انقلاب ایستاده، قدرتمند و مقاوم است، گفت: امروز ایران آستانه اقتدار خود را به‌مراتب بالایی رسانده و انقلاب اسلامی در منطقه نفوذ دارد و بر سیاست منطقه تأثیرگذار است.
وی افزود: امروز آمریکا و آل‌سعود برابر یمن شکست خورده‌اند و یمنی‌ها با موشک و پهباد، عربستان و امارات را هدف قرار می‌دهند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبری فرمودند: ملت ایران تصمیم خود را گرفته است، اظهار کرد: ما تا آخر پای ولایت ایستاده‌ایم و تکلیف ما امروز بسیار سنگین است؛ باید با صداقت و آزادگی پای ولایت بمانیم.
دقیقی ادامه داد: تا یک نفر از مردم متعهد و انقلابی وجود دارد، دشمن هرگز خواب تسلط بر ایران و تمام کشور‌های اسلامی را نخواهد دید. دشمن در بدترین وضع در منطقه است و محور مقاومت با قدرت جلو می‌رود.
وی ادامه داد: مردم وفادار اسلام هستند؛ چراکه نصرت از آن اسلام و مؤمنان است و امیدواریم خداوند نصرت خود را بر این ملت شریف با خفت و خواری دشمنان اسلام نازل کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها