خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در سپاه:

اعترافات آمریکایی‌ها در عظمت انقلاب اسلامی/عصبانیت دشمنان از اقتدار سپاه

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز عظمت انقلاب اسلامی در اعترافات آمریکایی‌ها به‌خوبی نمایان است و دشمنان از اقتدار ایران اسلامی و سپاه عصبانی هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۴۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در آیین تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی نیازمند هوشیاری بیشتر نیرو‌های انقلابی است.
وی در واکنش به اظهارنظر‌های ایادی غرب و رئیس‌جمهوری آمریکا علیه اقتدار ایران اسلامی و تهدید‌های پوشالی دشمنان نظام اسلامی اظهار کرد: آنچه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز می‌گوید، دو هدف اصلی دارد که یکی، غلبه بر شدت عصبانیت دولت این کشور و خود او از اقتدار ایران اسلامی است.
وی گفت: تعادل ترامپ و مقامات آمریکایی به‌واسطه این عصبانیت از بین رفته است و آن‌ها امروز از قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران که سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی است، می‌هراسند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هدف دوم ترامپ از این گفته‌ها، این است که کشور‌های دیگر همچون عربستان‌سعودی را در چپاول‌های خود، بیشتر به سمت استعمار بکشانند و اهداف خود را در این کشور‌ها پیاده سازند.
حاجی‌صادقی بیان کرد: سپاه پاسداران با عَلَم حضرت ابوالفضل (ع) که همان «وَ الله ان قَطَعْتُموا یمینی، اِنّی اُحامی اَبَداً عَنْ دینی» (به خدا قسم اگر دست راستم را قطع کنید، من از حمایت از دینم دست برنمی‌دارم) است، در میدان حضور دارد.
وی تصریح کرد: سپاه با فرهنگ‌گیری از سیره حضرت علی‌اکبر (ع) به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و همه حرف پاسداران و بسیجیان این است که آمده‌ایم، سر می‌دهیم، آبرو می‌دهیم، تهمت‌ها را به جان می‌خریم؛ اما نمی‌گذاریم کوچک‌ترین آسیبی به انقلاب اسلامی برسد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران این است که خود را فدای انقلاب اسلامی کند تا انقلاب پایدار بماند؛ ولو اینکه فشارها، سختی‌ها و مصیبت‌هایی را هم در این راه به جان بخرد.
حاجی‌صادقی تصریح کرد: امروز اقتدار سپاه زبانزد جهانیان بوده و در دورانی قرار داریم که توانمندی، امکانات و تجهیزات سپاه پاسداران دشمنان و شخص رئیس‌جمهوری آمریکا را به اعتراف وامی‌دارد که انقلاب اسلامی ظرف ۱۲ دقیقه می‌تواند کل منطقه خاورمیانه را تحت سیطره خود قرار دهد.
وی ادامه داد: گرچه این حرف از اساس باطل است و انقلاب اسلامی هرگز دنبال چنین چیزی نیست که منطقه را تحت سیطره خود درآورد؛ اما به‌هرحال عظمت انقلاب اسلامی در اعترافات دشمنان به‌خوبی نمایان است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به دولت‌های دست‌نشانده آمریکا توصیه می‌کنیم تا بررسی کنند آمریکایی که این همه برخی کشور‌ها را فریب داد، چپاول و استعمار و دست آخر هم آن‌ها را رها کرد، سزاوار اعتماد بوده یا انقلاب اسلامی که ۴۰ سال بر اصول خود ایستادگی کرده است.
حاجی‌صادقی گفت: این کشور‌ها باید بدانند که اگر در راه استعمار قرار گیرند، نتیجه‌ای برایشان جز ذلت نخواهد داشت.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز باید مراقب جاده‌های انحرافی بود و ماندن در صراط مستقیم دشوار است و در قیامت نیز می‌گویند با خود چه آورده‌ای و باید پاسخ مناسب برای آن داشت.
حاجی‌صادقی تصریح کرد: امروز باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که در آینده به سلامت از گمرک مرگ عبور کرده و اقداماتمان پس از مرگ نیز اثربخش باشد و این بُعد فردی حدیث امام معصوم است.
وی گفت: حفظ هر انقلاب و نهضتی از انجام آن دشوارتر است و این بُعد دیگر حدیث امام است که امروز باید به آن توجه شود.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خیلی از انقلاب‌های خوب به‌تدریج گرفتار انحراف و برخی نیز به ضد خود تبدیل شدند و از میان رفتند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز انقلاب اسلامی در حالی ۴۰ ساله می‌شود که با همه دشمنی‌ها و تهاجم علیه خود، همین که زنده مانده، به‌نوعی معجزه است و در همه این سال‌ها حرکت آن نیز توقف پیدا نکرده است.
حاجی‌صادقی ادامه داد: انقلاب اسلامی هرگز توقف نداشته و گرچه فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته؛ اما همواره پیش رفته است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کرده است و فرهنگ انقلاب اسلامی، گفتمان و عاشورایی، روحیه استکبارستیزی و «نه بر آمریکا» به‌خوبی به سایر کشور‌ها صادر شده است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز عصبانیت آمریکایی‌ها از این است که آن‌ها شاهد صدور اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی هستند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ترامپ وقتی کشور‌های عربی را می‌خواهد بدوشد، مجبور است به عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی اعتراف کند و بگوید انقلاب اسلامی اگر بخواهد ظرف ۱۲ دقیقه منطقه را تحت سیطره خود قرار می‌دهد؛ گرچه این حرف صحیح نیست و انقلاب اسلامی هرگز به دنبال چنین کاری نبوده است.
حاجی‌صادقی بیان کرد: امروز همه باید به عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی توجه داشته باشند و بدانند که انقلاب اسلامی توانسته است منشأ نظام ولایی شود که ۴۰ سال پایدار مانده و پیش می‌رود.
وی افزود: گرچه دشمن تأکید کرده است که نباید بگذاریم ۴۰ سالگی انقلاب در ایران جشن گرفته شود؛ اما این خیال باطل است و مردم ایران با قدرت، ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و خود را آماده ظهور حضرت، ولی عصر (عج) خواهند کرد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دو تفکر عمده که درباره آینده انقلاب اسلامی و ماندگاری و سرنوشت آن وجود دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای اینکه همچون سایر انقلاب‌ها گرفتار رخوت و سستی نشود و باقی بماند، باید مسیری را طی کند که توجه به آن بسیار مهم است.
حاجی‌صادقی گفت: نگرانی نسبت به آینده انقلاب اسلامی به دو شکل منفی و مثبت امروز تجلی پیدا کرده است که باید به ابعاد هر یک از آن‌ها توجه داشت.
وی تصریح کرد: امروز یک گروه نگران هستند که اگر انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد، در آینده چه خواهد شد و برخی از آن‌ها که از انقلابی‌گری خسته شده‌اند، معتقدند باید با دشمنانمان و همه جهانیان دوستی کنیم.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آن‌ها می‌گویند تا چه زمان باید مبارزه، تقابل و جنگ واقعی با استکبار ادامه داشته باشد و با صراحت می‌گویند که می‌خواهیم زبان انقلاب را به‌روز کنیم.
حاجی‌صادقی بیان کرد: به عقیده این افراد، به‌روز کردن زبان انقلاب از طریق آشتی با تمام جهان صورت می‌گیرد و آن‌ها می‌گویند ما دیگر اهل مبارزه نیستیم و از آینده انقلاب به دلیل از دست رفتن احتمالی رفاه خودشان می‌ترسند.
وی گفت: آن‌ها امروز انقلابی‌گری را مضر می‌دانند و می‌گویند باید با دنیادوستی کرد و این نسخه‌ای است که نمی‌تواند ما را به اهداف موردنظر انقلاب اسلامی برساند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بیش از ۵۰ آیه از قرآن کریم در نقد این تفکر آورده شده است و امروز باید از تعالیم الهی آموخت.
حاجی‌صادقی گفت: دل‌مردگان و دل‌بیماران امروز به‌سرعت در جامعه ترویج می‌کنند که باید با دشمنان پیمان ببندیم؛ در حالی که آن‌ها به‌طور دائم نقض عهد می‌کنند، این افراد می‌گویند ما همچنان بر عهد با شما هستیم.
وی گفت: دشمن با آن‌ها با دشمنی و خصومت سخن می‌گوید و آن‌ها با لبخند جوابشان را می‌دهند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز وقتی از این عده می‌پرسیم که چرا تا این حد منفعل هستید و قافیه را باخته‌اید، می‌گویند می‌ترسیم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای ما مشکلی درست کنند و این نگرانی درباره آینده انقلاب بسیار منفی است.
حاجی‌صادقی گفت: آن‌ها می‌گویند اگر محکم با اروپایی‌ها حرف بزنیم، ممکن است برای ما مشکلاتی ایجاد شود؛ در حالی که نمی‌دانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم کار کرده‌اند و به وظایف خود به‌خوبی عمل می‌کنند.
وی تصریح کرد: اروپایی‌ها در زمان جنگ تحمیلی سلاح‌های شیمیایی مختلفی را در اختیار رژیم بعثی قرار دادند تا علیه ایران اسلامی استفاده شود و امروز هم آن‌ها عقبه استکبار جهانی هستند و اینکه نگران باشیم بلایی سرمان بیاورند و به همین خاطر با آن‌ها سازش کنیم، نگرانی منفی است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کسانی که امروز از دشمن می‌ترسند، توجهی ندارند که خدا هم وجود دارد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در برجام وعده‌هایی دادند که همه مشکلات یک‌باره حل می‌شود و مدینه فاضله‌ای برای ما ساختند که برجام پایان تمام رنج‌ها، تورم‌ها و بی‌اعتباری گذرنامه ایرانی خواهد بود؛ ولی باز هم از اعتماد به آمریکا درس نگرفتند و امروز هم رویشان می‌شود که حرف‌های بی‌موردی را بزنند و این نگرانی مذموم بوده و در راه خدا نیست.
حاجی‌صادقی بیان کرد: مؤمن واقعی در راه خدا همواره مجاهدت می‌کند، هرگز از انقلابی‌گری خسته نمی‌شود، باکی از سیاست‌های جهانی ندارد و هرگز از تهدید‌ها و نعره‌های دشمن نمی‌ترسد؛ گرچه ممکن است انقلابیون واقعی را مسخره کنند که هنوز هم در دهه نخست انقلاب قرار دارید و ما می‌گوییم شعار‌های اول انقلاب همچنان زنده است و پایانی ندارد و در ادامه نیز این شعار‌ها با قوت باقی خواهد ماند.
وی تصریح کرد: جبهه مؤمنین امروز کسانی هستند که با تکیه بر اقتدار نظام اسلامی و ایستادگی بر اصول مشخص آن در دنیا فضاسازی می‌کنند و باکی از تلاش دشمنان ندارند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرمود: ه قرآن، دشمنان هر چه بیشتر دور هم جمع شوند و با هم علیه ما متحد باشند، مجاهدان بیشتر باید خود را تقویت کنند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مؤمنان هرگز همچون سایران برای آینده نگرانی ندارند؛ افرادی که در راه درست قدم برمی‌دارند، هیچ ترسی نسبت به آینده در آن‌ها وجود ندارد که آیا پیروز می‌شوند یا خیر؟

حاجی‌صادقی تصریح کرد: اگر مؤمنان در جاده صحیح باشند، نگران نتیجه نخواهند بود و راه حق همواره پیش رویشان قرار دارد و بر اساس فرمود: ه قرآن کریم، به پیروزی اطمینان خواهند داشت.
وی اضافه کرد: امروز نگرانی مثبت نسبت به آینده انقلاب این است که بدانیم آیا در راه درست حرکت می‌کنیم و به وظایف خود به‌خوبی جامه عمل می‌پوشانیم یا خیر؟
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امید به آینده به معنای عدم بصیرت و هوشیاری و غفلت به آینده نیست.
حاجی‌صادقی بیان کرد: مسلمانان امید دارند و بیدار هستند و هرگز خوابشان نمی‌برد و این امید آن‌ها را به حرکت درمی‌آورد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلابیون واقعی می‌دانند که دشمن بیدار است و همواره علیه آنان نقشه می‌کشد و باید بررسی کنند که چگونه می‌توانند با نقشه‌های دشمن مقابله کنند و بدانند که آیا ثبات قدم در انجام تکلیف دارند یا خیر؟
حاجی‌صادقی گفت: نگرانی مثبت نسبت به جبهه خود باید وجود داشته باشد که نکند بار دیگر از دشمنان بازی بخوریم؛ همان‌هایی که روزگاری مسلمانان مجاهد، رزمنده و در رکاب پیامبر گرامی اسلام (ص) را به «قاتلان اسلام» تبدیل کردند و نمازشب‌خوان‌ها و عبادت‌کنندگان الهی را به «عاملان شهادت امام حسین (ع)» تبدیل ساختند.
وی تصریح کرد: باید مراقب بود تا در آینده بلای جان انقلاب اسلامی نشویم و این نگرانی مثبت است و انگیزه تحرک و توانایی در ما ایجاد می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز همه باید مردم را نسبت به آینده امیدوار سازند؛ چراکه برخی می‌خواهند امید را در مردم از بین ببرند و می‌گویند عصر امام راحل و شعار‌های انقلاب تمام شده است، کشور در لبه پرتگاه قرار دارد و تنها راه نجات، رفاقت با مستکبران عالم است؛ گرچه هرگز این‌طور نیست.
حاجی‌صادقی گفت: فتنه‌های بزرگ را در دوران انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته‌ایم؛ ولی انقلاب ما بر جای مانده و از بین نرفته است.
وی گفت: انقلاب اسلامی از همه فتنه‌ها و مشکلات عبور کرده و امروز باید نسبت به آینده نگرانی مثبت داشته باشیم و در راه امام حسین (ع) ثابت‌قدم بمانیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها