با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و  پیشکسوتان جهاد و شهادت، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه رودان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۳۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،فرماندهی سپاه رودان و پیشکسوتان جهادوشهادت، همایش محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه رودان با همسر، در محل عباسیه مسجدحضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ابراهیم حسین زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در این همایش ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر و تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این مراسم اظهار کرد: پاسداری به عنوان یک شغل تمام می شود اما به عنوان یک وظیفه در برابر تهدیدات دشمن پایان ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان با بیان اینکه تاریخ همیشه تکرار می شودو ما باید درس عبرت بگیریم افزود: چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و استکبار جهانی در طول این مدت برای ضربه زدن و براندازی این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده است اما بحمدالله تمام فتنه ها که یک جنگ همه جانبه علیه کشورمان است را خنثی کردیم.

حسین زاده ادامه داد: وظیفه پاسداری ما ایجاب می کند که برای نسل جوانی که دهه پنجاه و شصت و دوران دفاع مقدس را تجربه نکردند روشنگری کنیم.

حجت الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این همایش اظهار کرد: شما پاسداران بازنشسته تاثیرگزارترین افراد این انقلاب بودید و هستید و به برکت انقلاب اسلامی، امروز در مقیاس بین المللی جایگاهی بسی رفیع داریم و در هیچ موقع این قدرت، تاثیرگذار و آبرومند برای ایران اسلامی نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه هیچ معادله ای در منطقه و بین الملل بدون ایران اسلامی قابل حل نیست افزود: امروز قدرت ایران قدرت بازدارندگی است یعنی هیچ قدرتی نمی تواند نگاه چپ به کشورمان کند و این نعمت به برکت پاسداری از ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: سرعت پیشرفت علمی ما سیزده برابر حدمتوسط جهان است و در یک کلام، دنیای استکبار فهمیده که اگر جلوی پیشرفت ایران را نگیریم باید با ابرقدرتی جهان خداحافظی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز آمریکایی ها نمی توانند ده کشور دنیا را علیه ما جمع کنند و شاهد آن بودیم که در راه اندازی جنگ ها در منطقه هیچ کاری نتوانستند بکنند بلکه باعث قدرت روزافزون ایران شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه هرمزگان با بیان اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی به سرنوشت پاسداران بستگی دارد خاطرنشان کرد: امروز به برکت سپاه و مردم ولایتمدار که تربیت شده پاسداران هستند کسی جرات این را ندارد که به کشورمان بگوید بالا چشمت ابروست.

 در ابتدای این برنامه پاسدار بازنشسته علی فرج زاده مسئول کانون بازنشستگان سپاه رودان ضمن عرض خیرمقدم گویی خدمت حاضرین در همایش، گزارش عملکرد یکساله کانون بازنشستگان سپاه شهرستان را تشریح کردند.

ارسال نظرات