جلسه کمیته علمی شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۳۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

تشکیل جلسه کمیته علمی شورای راهبردی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، جلسه کمیته علمی شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب و برنامه‌ریزی و امکان سنجی اجرای ویژه برنامه‌هایی در این راستا با حضور دبیر شورای سیاستگذاری چهلمین سال انقلاب، روسای کانون های بسیج اساتید استان و تعدادی از اساتید صاحب نظر بسیجی و همچنین معاونین پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های بزرگ استان تشکیل شد.

 

در این جلسه مسئول بسیج اساتید استان ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح حساسیت چهلمین سال انقلاب اسلامی پرداخت. وی بیان داشت که با وجود مزاحمت‌های جدی دشمنان، انقلاب اسلامی به دوران بالندگی و بلوغ رسیده و دستاوردهای عظیمی را کسب نموده است.

 

این در حالی است که دشمنان در تمام صحنه های مختلف بخصوص در فضای مجازی تلاش می‌کنند که از عظمت این دستاوردها بکاهند و حتی با شگرد سیاه‌نمایی و تخریب اذهان، اوضاع را فلاکت بار ترسیم کنند. آنان با وارونه جلوه دادن واقعیات در صدد ترور حقیقت هستند. دلیل موضوع این است که آنان چشم دیدن انقلاب و توفیقات او را نداشته و ندارند و دشمنی خود را عریان‌تر از هر زمان دیگری نشان می دهند. به کوری چشم دشمنان، انقلاب در آغاز دهه پنجم خود قرار گرفته آغازی که شروع آن رقم خوردن سرنوشت منطقه به سود جهان اسلام و کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه نتیجه حتمی آن است.

 

ما هم باید تلاش کنیم که در چهل سالگی انقلاب دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیم. معرفی دستاوردهای ۴۰ سال فعالیت‌های متنوعی را می طلبد۰ چراکه تحقق باور افتخار به گذشته و امید به آینده مستلزم معرفی درست دستاوردهای غرورآفرین و آرمان‌های نجاتبخش انقلاب است که موجب تعمیق خودباوری می‌شود.

 

سپس دبیر شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان آقای سروری مطالبی در خصوص اهمیت بزرگداشت این سال بیان داشتند و اشاره نمودند که بنا به اهمیت این موضوع کمیته‌های چندگانه تشکیل شده و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور ابلاغ، مسئول بسیج اساتید استان را بعنوان مسئول کمیته علمی انتخاب نموده‌اند و ابراز امیدواری کردند که برنامه‌های خوبی ارائه شود.

 

وی اضافه نمود که برنامه‌های بزرگداشت این سال فقط به ۲۲ بهمن و دهه فجر محدود نمی‌شود بلکه این برنامه‌ها مربوط به کل سال است و ما موظفیم در این خصوص انقلاب را بهتر معرفی کنیم.

 

 در پایان دستور جلسه توسط مسئول بسیج اساتید قرائت شد.

 

 

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید کرمانشاه

ارسال نظرات