فرمانده انتظامي استان زنجان:

تحقیق و پژوهش، کلید پیشرفت است

فرمانده انتظامي در نشست مشترک علمی با فرماندهان نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته ناجا بیان داشت : تحقیق و پژوهش کلید پیشرفت، دانش و علم است .
کد خبر: ۹۰۶۷۷۷۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار علی آزادی در نشست مشترک علمی با نیروهای مسلح که با حضور فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) و ارتش استان برگزار شد با تقدیر از اقدامات دفتر تحقیقات انتظامی استان تصریح کرد : برای حل مسائل در نیروهای مسلح در ایران از روش های مختلفی استفاده می شود که مهمترین آن تحقیق و پژوهش است .

سردار آزادی با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش کلید پیشرفت، دانش و علم است تصریح کرد : تحقیق و پژوهش می تواند کلید ثروت هم باشد و با انجام مطالعات علمی به پیشرفت خواهیم رسید .

وی با تاکید بر تبادل تجارب گران بها در نیروهای مسلح استان بیان داشت : در سطح تحقیقات و پژوهش های نیروهای مسلح در استان باید بتوانیم از علم همدیگر استفاده کنیم که زکات علم به نشر آن است.

فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: برقراري ارتباط ميان حوزه هاي امنيت و دانش مي تواند نظم و انضباط اجتماعي را به عنوان بستري براي رشد و توسعه جامعه نهادينه سازد. 

سردار آزادی در ادامه با اشاره به راهبرد امروز پلیس در کشور بیان کرد: باید با شناسایی تمامی فرصت های استان و به کارگیری آنها در حوزه آموزش در صدد مقابله  و پيشگيري از  آسیب ها و تهدیدات باشیم. لذا در این زمینه بایستی بتوانیم از توانمندی و تجارب نیروهای مسلح در زمینه تحقیق و پژوهش بهره مند شویم.

در ادامه این دیدار سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تبریک هفته ناجا و تقدیر از اقدامات انتظامی استان در زمینه های تحقیقاتی و پژوهشی بر همکاری بیشتر در این زمینه بین نیروهای مسلح تاکید کرد .

همچنین امیر مظهری فرمانده ارتش استان با تبریک هفته ناجا اقدامات تحقیقاتی انتظامی استان زنجان را در حد بسیار عالی در سطح نیروهای مسلح استان بر شمرد و بر همکاری بیشر تاکید کرد .

گفتنی است در این نشست تفاهم نامه همکاری بین فرماندهان نیروهای مسلح استان منعقد گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار