بیانیه هفتمین مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان:
به نمایندگان تصویب کننده (FATF) و کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی هشدار می دهیم که با ترس از آمریکای جهانخوار و اروپای مکار و با تردید و دو دلی نمی توانند ملت سرافراز ایران را پای مطامع دشمن انقلاب اسلامی و کشور قربانی کنید.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۶۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
 

به گزارش  سرویس  بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج،  بیانیه هفتمین مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت به شرح زیر صادر گردید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«بیانیه مجمع عالی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال۹۷»

«واطیعوا الله و رسوله ولا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم واصبروا ان الله مع الصابرین»

و خدا و پیامبرش را اطاعت نمایید و نزاع (و کشمکش) نکنید، تا سست نشوید، قدرت (و شوکت) شما از میان نرود و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است.                                       «سوره مبارکه انفال آیه۴۶»

"السلام علیک یا ابا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک"

         سلام بر سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و اصحاب با وفای آن حضرت که سرمشق پیشکسوتان بسیجی و آغازگران دانشگاه مقاومت اسلامی که درس شهامت و شجاعت و ایستادگی در برابر منافقین خائن و مستکبران ظالم و یزیدیان را به آزادگان جهان تعلیم ابدی دادند و ندای هیهات من الذله را در جهان طنین انداز نموده و هرگونه سازش و توافق ننگین با ستمگران و مفسدان را از ساحت مقدس انسانیت طرد کردند.

         درود و رحمت واسعه الهی بر معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که آموزگار و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و راه درخشان عاشورا است.

        برگزاری مجمع عالی بسیج پیشکسوتان هم زمان با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و بزرگداشت یاد و خاطره رزمندگان دلاور دفاع مقدس و شهدای عزیز و جانبازان و ایثارگران حامل پیام استقامت تا آخرین قطره خون می باشد و بر موارد ذیل تاکید می نمائیم.

۱- ما پیشکسوتان بسیجی خدای بزرگ را شاکریم که افتخار داریم درچهلمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار در دفاع از استقلال کشور و  انقلاب اسلامی و تثبیت قدرت دفاعی انقلاب در کشور ، منطقه و جهان ایستاده ایم و به نمایندگان تصویب کننده (FATF) و کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی هشدار می دهیم که با ترس از آمریکای جهانخوار و اروپای مکار و با تردید و دو دلی نمی توانند ملت سرافراز ایران را پای مطامع دشمن  انقلاب اسلامی و کشور قربانی کنید و روز توبیخ و پشیمانی و سرافکندگی شما به همین زودی فرا میرسد و در پیشگاه ملت شهید پرور و امام شهیدان ذلت و خواری را خواهید چشید و در تاریخ به سیاهی و تباهی یاد خواهید شد.

۲- بیداری روز افزون امت اسلامی و شکست توطئه های شوم دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) لرزه بر اندام استکبار جهانی درجنگ های نیابتی وتروریستی علیه انقلاب اسلامی انداخته و در هفتمین سال تولد بسیج پیشکسوتان شاهد شکست خط سازش و تسلیم مدعیان اصلاح طلبی برای چندمین هستیم و به ویژه مضحکه شدن شیطان بزرگ آمریکا را در مجمع جهانی سازمان ملل را برای اولین بار دیدیم.

۳- گرچه راهبرد فعلی جنگ اقتصادی شیطان بزرگ ، ایجاد تفرقه بین مسلمین، تجزیه و کوچک سازی و تضعیف کشورهای اسلامی برای حفظ سلطه بر جهان، نابودی استقلال ملت ها به منظور تضمین امنیت غده سرطانی اسرائیل غاصب است ، اما مردم مسلمان منطقه تنها راه  پیروزی را مقابله با این راهبرد شیطانی، مقاومت اسلامی و جهاد با کفار، وحدت امت اسلامی حول محور ولایت فقیه و چنگ زدن به این ریسمان الهی یافته اند و بی تردید مقاومت و فداکاری، وفاداری و اطاعت از ولایت فقیه نشانه هوشمندی مردم و نمادی از پایبندی به اصول انقلاب اسلامی است،که مشعل فروزان آن از عاشورای حسینی روشن گردیده و امت اسلامی با عبرت گیری از درس فراموش ناشدنی انقلاب حسینی درکربلا برای خواص ، هشداری کوبنده برای دشمنان اسلام است تا همه بدانند ملت بیدار و وفادار و فداکار ایران هرگز در پشتیبانی از ولی امر مسلمین دچار تردید و دودلی نخواهند شد. امید آنکه به برکت پایداری و مقاومت امت اسلامی وخون های پاک شهیدان  به زودی شاهد شکست نقشه های پلید اقتصادی و غیرانسانی شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای و سازشکاران و منافقان داخلی باشیم.

 ۴- اکنون که چهلمین سال انقلاب اسلامی را به پایان می بریم ، تجربه های تلخ و شیرین بسیاری را یاد آور می شویم که از ابتدای انقلاب اسلامی مردم شریف ایران اسلامی با آن روبرو بوده و هستیم! و در آینده نیز نسل های جدید و جوانان با غیرت و هوشمند ملت ایران باید با توجه به آن تجربیات گران بار، رو به جلو حرکت نموده و پرچم انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان همچون شهدای گلگون کفن و قهرمان مدافع حرم و پیشکسوتان بسیجی منتظر شهادت بردوش بکشند که می کشند! تجربه بزرگ  پیروزی آفرین سرنگونی رژیم منحوس پهلوی و مبارزه با شیطان بزرگ امریکا به رهبری حضرت امام خمینی (ره) راحل  و تجربه پیروزی بر توطئه های آمریکای ابر قدرت در ۲۹ سال رهبری انقلاب اسلامی و ملت ایران توسط خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) ادامه یافته و تا ظهور جان جهان حضرت مهدی (عج) ادامه می یابد.

۵- همه عزتها و عظمت های بدست آمده برای ملت ایران و ملت های آزاده منطقه بویژه مسلمین جهان ، حاصل تجربه درخشان انقلاب اسلامی است که شیطان اکبر آمریکای جهان خوار و جبهه شیطانی اش را به لرزه درآورده ، پوسیدگی و درون تهی بودن مدعی قدرت اول جهان آمریکای جهان خوار را برملا ساخته و امسال در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای اولین بار در حضور سران کشورهای جهان مضحکه ملل جهان گردید و یکپارچه به رئیس یاوه گوی امریکا خندیدند.

۶-جریان سازشکار درون کشور که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری مدعیان روشنفکری وابسته به غرب  و التقاطیون منافق حتی یک مورد هم موفقیتی برای ملت و کشور نداشته اند! و هم اکنون در آخرین اقدام شکست خورده برجام پوچ و محرمانه های خائنانه آن جز ننگ ابدی برای مدعیان فهم و تخصص و زبان دیپلماسی جهان ارمغانی ندارند! و مدعیان سرافکنده نزد مردم هوشمند انقلابی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات دشمن ساخته را با سازش ننگین حل نکردند بلکه هرروز ده ها مشکل که حکایت از محرمانه های خائنانه برجام هیچ است را به ملت ما وکشور تحمیل نموده اند! و این درسی بزرگ برای آیندگان و جوانان هوشمند و باغیرت است ،که باید پرچم خونین انقلاب اسلامی را که ادامه راه شهدای قهرمان ما است، به دوش گرفته همچنان پیشتاز مبارزه با جبهه شکست خورده و فرسوده شیطان بزرگ امریکای جهان خوار باشند.

۷- بسیجیان در همایش بزرگ حضور۷۰۰.۰۰۰ نفری در سراسر کشور و بویژه در تجمع یکصد هزار نفری استادیوم آزادی و بیعت با رهبر بسیجی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) آمادگی برای ادامه راه جهاد و شهادت را فریاد زدند! و ما پیشکسوتان بسیجی که جوانی و همه عمر با برکت خود را به فضل پروردگارعالم در جهاد و مبارزه با شیاطین داخلی و خارجی بدون کوچک ترین خستگی و تردیدی گذرانده ایم با افتخار و سربلندی از پیشینه افتخارآمیز خود دفاع نموده ، همچنان خستگی ناپذیر پشت سر رهبر پیشکسوت هوشمند و مقتدر جهان اسلام که سکان کشتی انقلاب اسلامی را در دست دارد و جمهوری اسلامی را به مثابه کشتی نوح (علیه السلام) در اقیانوس توطئه های شیاطین خارجی و داخلی ، ظلم و بیداد و فساد و فحشاء در جهان امروز ، مقتدرانه و با ژرف اندیشی بی نظیر و صبر و استقامت پیامبرگونه هدایت نموده و می نمایند هستیم.

 ۸- ما پیشکسوتان بسیجی راه امام راحل عظیم الشأن و شهدای پاکدامن و متقی اسلام ناب محمدی (ص) را ادامه خواهیم داد و بزودی با نابودی غده سرطانی منطقه، اسرائیل غاصب وکودک کش و صهیونیسم عربی آمریکائی و اروپائی در منطقه، پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری ملتهای جهان به اهتزاز در خواهیم آورد.  الا ان نصرالله قریب .

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته                                                                                       

                                                                                                        هفتمین مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سال ۹۷ 

ارسال نظرات