معاون عمرانی وزیر کشور:

اعتبارات دولتی برای برخی پروژه‌ها پاسخگو نیست/ لزوم جذب سرمایه‌گذار

معاون عمرانی وزیر کشوربا بیان اینکه اعتبارات دولتی برای برخی از پروژه‌ها پاسخگو نیست گفت: در این راستا جذب سرمایه‌گذار باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۶۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۰

اعتبارات دولتی برای برخی پروژه‌ها پاسخگو نیست/ لزوم جذب سرمایه‌گذاربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در نشست با  استاندار، معاون عمرانی استاندار، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر با تاکید بر فراهم کردن بسترهای  لازم برای حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران در عمران شهری اظهار داشت: با خلاقیت و نوآوری با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و می‌توان تحول شگرفی در پروژه‌های عمران شهری ایجاد کرد.

وی افزود: اعتبارات دولتی برای برخی از پروژه‌ها پاسخگو نیست و جذب سرمایه‌گذار باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه شهرداران و دهیاران با جذب سرمایه گذاران می‌توانند به راحتی امورهای مربوط به خود را پیش ببرند، گفت: مشارکت دستگاه‌ها و شرکت‌ها در توسعه زیرساخت‌های شهری یک ضرورت است.

وی افزود: در این راستا دستگاه‌های مختلف در راستای  پرداخت هزینه‌های شهروندی باید در توسعه زیرساخت‌های شهری همکاری کنند.

جمالی‌نژاد با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمران شهری گفت: در این ارتباط زیباسازی مبلمان شهرها و جمع آوری زباله‌ها در سطح شهرهای استان نیازمند کار و تمرکز بیشتری است.

وی شجاعت، حماسه آفرینی، ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان استان بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار مانند رئیسعلی دلواری، نادری مهدوی‌ها را از مزیت‌ها و افتخارات استان بوشهر برشمرد و گفت: این استان دارای شهره جهانی در عرصه‌های مختلف است.

معاون عمرانی وزیر کشور ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر را یکی از قابلیت‌های این استان دانست و تصریح کرد: این استان از تمامی ظرفیت‌های گردشگری و مواهب طبیعی همانند کوه، دریا، نخلستان  برخوردار است  و باید انرژی بیشتری در شکوفایی این ظرفیت‌ها صرف شود.

وی خلاقیت، نوآوری در امور شهرداری‌ها و عمران شهری را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در حوزه‌های عمران شهری چنانچه نگاه نو وجود داشته باشد سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به‌طور جدی‌تری ورود می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار