رئیس بسیج اساتید کشور در همایش چهل سالگی انقلاب در گرگان گفت: بومی ترین روش برای اداره کشور استفاده از ظرفیت‌های داخلی تجاری سازی علم و حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۴۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

دولت اقتصاد ملی را تضعیف کرده است / لزوم استفاده دولت از ظرفیت داخلی برای اداره کشور

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج؛ دکتر مجتبی زارعی  در همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی و رسالت نخبگان که در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار گردید، تصریح کرد: دیگر اسامی قدیم در سپهر سیاسی کشور جایی ندارد جریان جدید "مردم گرایان انقلابی" در حال شکل گیری است.

 

وی ادامه داد: به نظر می آید جریان جدید "مردم گرایان انقلابی" در حال شکل گیری است اعتدالیون زمانی سپهر گفتمانی را برای سال هایی اشغال کردند اما ازظرفیت ها و هویت ملی برای پیشرفت استفاده نکردند.

 

زارعی با اشاره به اینکه چه جریان‌هایی کشور را از یوغ استعمار خارج کردند، گفت: زمانی که لیبرال‌ها فرماندهی جنگ را در هشت سال دفاع مقدس داشتند، بنی صدر وقت کشی می کرد که شهر به شهر ما اشغال می شد اما با فرماندهی امام ظرفیت ها شکوفا شد و طریق القدس ها و ثامن الئمه ها بوجود آمد.

 

وی ابراز کرد: در دوران بعد از جنگ دولت سالاری به جای مردم سالاری بوجود آمد و ژن های خاص، ظرفیت‌های ملی را از بین می برد اما اکنون ایران نسخه جدید می خواهد.

 

بومی ترین روش برای اداره کشور استفاده از ظرفیت‌های داخلی تجاری سازی علم و حمایت از کالای ایرانی است که باید تاکید شود. برای مثال دانش نقطه زنی سپاه از دل بچه های ممتاز دانشگاه ها بوجود آمده و از خارج نیست. اما متاسفانه کالاهای قاچاق از منزل خانواده یک وزیردر می آید.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید گلستان

ارسال نظرات