خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: روند برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان نیازمند بازنگری است.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۳۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار در کنگره سه هزار شهید استان گفت: ادارات و دستگاهها نسبت به نصب پوستر و اطلاع رسانی مناسب برای کنگره سه هزار شهید استان اقدام کنند.
وی افزود: کمی نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستیم ، همچنین تهیه و ارائه محتوای مورد نیاز برای پوسترها و بیلبوردها نیاز به هماهنگی مدیریتی دارد که باید با اهتمام هرچه بیشتر مسئولین دبیرخانه انجام شود و با توجه به فرصت کمی که تا برگزاری کنگره باقی مانده نیاز است وقت بیشتری برای آن گذاشته و مطابق زمانبندی پیش برویم.
وی تاکید کرد: نحوه برگزاری و تصمیماتی که از قبل برای کنگره داشته ایم با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی فعلی، نیاز به بازنگری و مهندسی ارزش دارد ، در سال گذشته این تصمیمیات با دیدگاه و شرایط دیگری اتخاذ شده و نمی توان با همان تصمیمات قبلی برای برگزاری کنگره اقدام کرد.
فرخ زاد تصریح کرد: می توان با استفاده از روشهای جایگزین کم هزینه تر و استفاده از ابتکار عمل و ظرفیتهای موجود مراسم را برگزار کرد و از اجرای طرحها با هزینه های گزاف جلوگیری کرد.
وی افزود: طراحی داخل نمایشگاه و اجرای سقف نیاز به دوام زیاد ندارد و می توان با استفاده از لوازم کم هزینه تر طرح مورد نظر را اجرا کرد.
معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: دستگاههای متولی امر از جمله بنیاد شهید، بیشتر همکاری کنند همچنین تشکیلاتی مثل قرارگاه خاتم، بنیاد برکت، آستان قدس و خیرین استان نیز از ظرفیت های خوبی برخوردار هستند که می توان از ان استفاده کرد.
در ادامه قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت:با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره می بایست گامهای بیشتری برداریم.
وی افزود: تمام وظایف محوله به سازمان زیبا سازی در خصوص کنگره از جمله آماده سازی و نصب شناسنامه شهدا ، پرچمها و نیز فضاسازی طرفین عرشه پل ها و اجرای نقاشی دیواری انجام شده اما در برخی موارد هنوز محتوای مورد نیاز را دریافت نکرده ایم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها