امام جمعه اهل سنت قروه با تاکید بر اینکه دشمن نخواهد توانست مانع از فروش نفت ایران اسلامی باشد گفت: هشدار‌های رییس جمهور دیوانه آمریکا مانند طبلی توخالی است که ابهت پوشالی آمریکا را بیش‌تر می‌شکند.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۱۱
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
ماموستا ملاهاشم نوری امروز و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  با اشاره به هشدار‌های رییس جمهور آمریکا به کشور‌های خریدار نفت ایران، اظهار داشت: مسئله مقابله آمریکا در برابر اراده ملت ایران موضوع جدیدی نیست و از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است سیاستمداران کشور آمریکا به عناوین مختلف در برابر اراده ملت ایران ایستاده اند و تحریم‌ها و تهدید‌های بسیاری را به وجود اورده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا نخواهد توانست فروش نفت ایران را تحریم کند افزود: تمامی کشور‌های جهان به خوبی می‌دانند که نیازمند نفت ایران اسلامی هستند و همانگونه که رییس جمهور کشور اشاره نموده بودند در جایی که ایران نتواند نفت خود را به فروش برساند هیچ کشوری نیز نخواهد توانست نفت خود را بفروشد.

امام جمعه اهل سنت قروه با تاکید بر اینکه تحریم نفت نیز در اراده ملت ایران تاثیری ندارد گفت: در واقع سیاست گذاران ما باید با برنامه ریزی در این مسیر وارد شوند چرا که دشمن نمی‌تواند چنین حرکت مذبوحانه‌ای داشته باشد.

ماموستا نوری بیان داشت: اگر تحریم نیز اعمال شود مردم همانند گذشته همانگونه که تاکنون استقامت داشته اند با اتحاد و یکپارچگی در برابر دشمن می‌ایستند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست یابد.

وی ادامه داد: ما زیرسلطه کفر نخواهیم رفت و همانگونه که پیغمبر اسلام در دوران صدر اسلام حاضر به سازش با دشمنان نشدند ملت ایران اسلامی نیز به رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری هرگز با دشمن سازش نخواهند کرد.

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه بر لزوم هوشیاری مسئولین تاکید نمود و افزود: هم اکنون می‌بینیم که بیشتر کشور‌های جهان با آمریکا همراه نیستند و در برابر زورگویی امریکا ایستاده اند و در این بین باید مسئولین ما به دنبال همدلی بیشتر با مردم باشند.

به گفته ماموستا نوری ابهت امریکا شکسته است و ایران پیش قدم در از بین بردن این ابهت بوده است و الگوی دیگر کشور‌ها قرار گرفته است و امریکا در اینده نزدیک با شکست سیاست‌های خود روبرو می‌شود.

وی با تاکید بر مقابله جدی مسئولین با فساد‌های اقتصادی افزود: باید مقابله جدی و بدون چشم پوشی با افرادی که مفسد اقتصادی هستند صورت بگیرد چرا که اگر در برابر چنین افرادی بایستیم دشمنان نمی‌توانند به یاوه گویی‌های خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: ما باید نگاه به توانمندی‌های داخلی خود داشته باشیم و از چشم دوختن به خارج از مرز‌ها خودداری کنیم و با اتکا به نیروی انسانی داخلی مشکلات اقتصادی را برطرف نماییم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات