دشتی- معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۷۰۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

آغاز ساخت راه آهن بوشهر تا دو ماه آیندهبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، خیرالله خادمی ظهر پنجشنبه  در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان دشتی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است اظهار داشت: امروز با همراهی مسئولین استان و شهرستان از چند پروژه مهم بازدید و درهمین راستا نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای نفت و گاز استان بوشهر ضرورت دارد در حوزه زیر ساخت های حمل و نقل نیز برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: امروز از محور دولت آباد- زیارت، گزدراز- کردوانها، ناصری- شنبه و خورموج – لارو در شهرستان دشتی بازدید به عمل آمد.

خادمی خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی قطعه نخست پروژه راهسازی خورموج - لاور شرقی و دشت پلنگ در دو عنوان پروژه اجرایی شده که بخش نخست آن ۲۰ درصد پیشرفت اعتباری و ۲۴ درصد پیشرفت سازه‌ای دارد.

خادمی با تاکید بر تسریع اجرای خط ریلی بوشهر  تصریح کرد: اجرای خط ریلی در استان بوشهر امری مهم و ضروری است چراکه با اتصال راه آهن به بنادر استان تحول مهم اقتصادی و معیشتی ایجاد می‌شود.

وی  با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه گفت: عملیات اجرایی راه آهن شیراز- بوشهر تا دو ماه آینده آغاز می شود.

در این بازدید معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات