رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مراغه از آغاز اردوی مشترک تیم فوتوالی عبدی با تیم زنجان به میزبانی مراغه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۷۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابراهیم محمدی افزود: این اردو با هدف آماده سازی تیم مراغه برای حضور در رقابت های کشوری به مدت دو روز جریان خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این اردو، تیم فوتوالی بزرگسالان زنجان با 4 بازیکن و تیم مراغه با 5 بازیکن به تمرینات مشترک خواهند پرداخت.
محمدی گفت: دو تیم عبدی مراغه و زنجان برای حضور و شرکت در مسابقات کشوری کاپ آزاد یزد که آبان ماه امسال برگزار خواهد شد خود را آماده می کنند.
وی اضافه کرد: حضور تیم قدرتمند زنجان به عنوان یکی از قطب های ورزش فوتوالی در مراغه و برگزاری اردوی مشترک با این تیم می تواند برای بازیکنان این شهرستان موثر واقع شود.
محمدی افزود: امین عباسی، علی اصغری و مسعود مفتشی عضو باشگاه عبدی مراغه، مهرماه امسال با شرکت در نخستین دوره کلاس مربیگری فوتوالی مردان کشور در زنجان موفق به اخذ مدرک مربیگری این رشته نیز شدند.
وی افزود: رشته فوتوالی به عنوان یکی از رشته های نوپای ورزش های ساحلی و بومی محلی، از پنج سال پیش در شهرستان مراغه و با همت باشگاه فرهنگی ورزشی عبدی مراغه فعال شده است.
محمدی اضافه کرد: در طول این مدت تیم فوتوالی عبدی مراغه به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در رقابت و مسابقات مختلف قهرمانی کشور شرکت کرده است.
وی ادامه داد: توجه به ورزشکاران نوپا، استعدادیابی و معرفی هر چه بیبشتر این رشته ورزشی از مهمترین اهداف این هیات در شهرستان است.
فوتوالی ورزشی است که قوانین آن مثل والیبال ساحلی بوده ولی مثل فوتبال با پا بازی می شود و بازیکنان باید با پاهای برهنه روی ماسه های روان قدرت خود را به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات