جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون بیش از 80 درصد از مراجعات مردم به مراکز مشاوره نیروی انتظامی به صلح و سازش ختم می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۵۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ فضل الله برزویی در آیین بهره برداری از ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان سامان افزود: امسال نیروی انتظامی استان به 130 هزار تماس مردمی پاسخ داده است و بیش از 80 درصد مراجعات مردم به مراکز مشاوره نیروی انتظامی استان منجر به صلح و سازش شده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس استان در نیمه نخست امسال، افزود: انهدام 26 باند مواد مخدر، اجرای 28 طرح پاکسازی مناطق آلوده استان و رشد 26 درصدی کشفیات مواد مخدر از جمله اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این ساختمان در 3 طبقه در زیربنایی به مساحت 360 مترمربع و با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی، از توسعه مراکز انتظامی در این شهرستان خبر داد و افزود: بزودی پاسگاه انتظامی روستای شوراب صغیر شهرستان سامان نیز بهره برداری می شود.

برزویی با بیان اینکه شهرستان سامان از مناطق امن استان به شمار می رود، تصریح کرد: از آنجا که این شهرستان قطب گردشگری استان است، تامین امنیت مردم و گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات