امام جمعه یزد:

نباید اجازه دهیم مشکلات امروز کشور، ما را از مسیر انقلاب منحرف کند/ لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی

امام جمعه یزد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم مشکلات امروز کشور ما را از مسیر انقلاب منحرف کند، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌نظیر داخل کشور و استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های نخبگان کشور می‌توانیم از معضلات عبور کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۶۴۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه نماز جمعه این هفته یزد ضمن تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی، اظهار کرد: تمام عزاداران امام حسین (ع) باید سعی کنند تا در مسیری که سالار شهیدان به روی بشریت گشوده است قدم برداشته و از مکتب حسینی که ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در مسیر احکام الهی است درس بگیرند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تداوم مسیر عاشورای است افزود: باید قدردان و محافظ این انقلاب که حقیقتی بزرگ و عنایت خداوند است، باشیم و برای حفظ و سرافرازی روزافزون آن تلاش کرده و هوشیار باشیم که در این مسیر دشمنان از هیچ فتنه‌ای دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه گفت: اگر در مسیر الهی قدم برداریم و برای اجرای احکام و دستورات خداوند، مخلصانه تلاش کنیم، همواره عنایت و کمک‌های ویژه پروردگار شامل حال ما خواهد شد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه این وعده الهی است که به خواست خداوند مکر دشمنان و بدخواهان مسلمین و دین الهی خنثی خواهد شد، اذعان کرد: رژیم ظالم آل سعود که از هیچ ظلمی علیه مردم مظلوم یمن دریغ نکرده و تاکنون میلیون‌ها دلار برای فتنه‌انگیزی در سرزمین‌های اسلامی هزینه کرده و با استکبار جهانی هم‌دست است، روزبه‌روز خود را به نابودی و رسوایی نزدیک می‌کند.

وی در ادامه به سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل نیز اشاره کرد و افزود: ترامپ در نظر داشت در پی در دست گرفتن ریاست دوره‌ای سازمان ملل، علیه ایران دست به تبلیغات سوء و فضاسازی‌های دروغین بزند و وجهه ایران اسلامی را خراب کند، اما این خواست خداوند بود که با شروع سخنرانی‌اش، توسط حاضرین به سخره گرفته شود و نتواند نقشه شوم خود را عملی کند.

ناصری اضافه کرد: رئیس‌جمهور ما متین و شیوا سخنان خود را بیان کرد و موردتوجه حاضرین نیز قرار گرفت.

وی ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان را گواهی بر حقانیت انقلاب اسلامی و مسیر امام ره و رهبر معظم انقلاب بیان کرد و گفت: مشکلات و معضلاتی که امروز وجود دارد نباید باعث شود تا از این مسیر حق منحرف شویم و به وعده‌های دشمنان دل‌خوش کرده و اسیر فضاسازی‌های آن‌ها شویم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌نظیر داخل کشور و استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های نخبگان کشور می‌توانیم از معضلات عبور کرده و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت و تعالی را سپری کنیم.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی هم ازنظر منابع خدادادی، هم ازنظر توانمندی‌های انسانی و مادی، کشوری غنی است و باید این ظرفیت‌ها به‌خوبی مدیریت و استفاده شود.
ارسال نظرات