عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: تغییر در تیم اقتصادی دولت امری اجتناب ناپذیر است، اما صرف تغییر کافی نیست بلکه باید این تغییرات در رویکرد دولت نیز صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۹۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که با توجه به وزرای پیشنهادی جدید دولت فکر می‌کنید تغییرات افراد می‌تواند تغییری در سیاست‌های قوه مجریه ایجاد کند، اظهار داشت:  تغییر در تیم اقتصادی دولت امری اجتناب ناپذیر است، اما صرف تغییر کافی نیست بلکه باید این تغییرات در رویکرد دولت نیز صورت گیرد.  


وی با تاکید بر لزوم تغییرات در رویکرد دولت، افزود: دولت باید از راه و رسمی که تاکنون پیش گرفته و همه چیز را به مذاکره با غرب و شرق معطوف کرده است صرف نظر کند و از مدیران انقلابی جهادی و فهیم در کابینه خود استفاده کند تا بتواند با بهره گیری از مدیریت جهادی از شرایط کنونی رهایی یابد.

زاهدی با ذکر یک مثال در خصوص بهره گیری از مدیریت جهادی برای برون رفت از شرایط کنونی، یادآور شد: در دو سال آخر دولت دهم نیز شاهد شرایط مشابه شرایط کنونی در کشور بودیم، اما مسئولان وقت به راحتی و با تلاش و ابتکار عمل‌های خاص توانستند ارز زیادی وارد کشور کنند.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز باید همان روحیه جهادی وجود داشته باشد چرا که در غیر این صورت به جایی نمی‌رسیم.
ارسال نظرات