مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج» خبرداد
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گفت: همایش سه ساله‌های حسینی همزمان با سالروز شهادت طفل سه ساله ی اباعبدالله الحسین(ع) حضرت رقیه(س) در حسینیه شهدای بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۶۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اعلام خبر برگزاری همایش سه ساله های حسینی در هفته آینده اظهار داشت: بیش از 5 سال است که این همایش با مشارکت دستگاه ها و مجموعه های مردم نهاد مرتبط با قشر کودک و نوجوان در جهت پاسداشت مقام حضرت رقیه(س) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ارایه الگویی مناسب برای کودکان یکی از اهداف اصلی برگزاری همایش سه ساله های حسینی است، افزود: این همایش با حضور کودکان به همراه خانواده هایشان روز دوشنبه 23 مهرماه همزمان با سالروز شهادت طفل سه ساله ی اباعبدالله الحسین(ع) حضرت رقیه(س) در حسینیه شهدای بسیج برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در ادامه گفت: همایش سه ساله های حسینی با برنامه هایی از جمله تئاتر، سرود و عزاداری همراه خواهد بود، بر همین اساس یک کارگروه فکری و اندیشه ای تشکیل شده تا ضمن بررسی محتوای برنامه های این همایش، محتوای مناسب برای گروه سنی کودک و نوجوان را انتخاب کند.

اصلانی در پایان بیان کرد: پیش از شروع مراسم در محوطه خارجی حسینیه غرفه هایی برپا می شود و پیرامون مسائل قرآنی برنامه های متنوعی را به اجرا می گذارند؛ برپایی این غرفه ها توسط گروهی از طلاب و روحانیون و با مشارکت سازمان اوقاف امور خیریه صورت می پذیرد.

 

 

ارسال نظرات