فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

شکوه پیاده‌روی اربعین دشمنان را دچار وحشت کرده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شکوه حضور مردم در پیاده روی اربعین دشمن را به شدت وحشت زده کرده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۵۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ شب گذشته سردار فتح الله جمیری در یادواره ۱۱۴ شهید حوزه مقاومت بسیج والعادیات با بیان اینکه باید برای شهدا یادواره برگزار شود و یاد آن‌ها گرامی داشته شود، اظهار کرد: فرهنگ عظیم شهید و شهادت همچنان باید به نسل جوان انتقال پیدا کند و بتوانیم این راه نورانی شهدا را طی طریق کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، افزود: در زمان دوران قبل از انقلاب از اسلام فقط نام آن باقی مانده بود و یک رژیم ستم‌شاهی مثل رژیم کنونی سعودی و حکام عرب به ایران حکومت می‌کردند، ولی شهدای ما گرد و غبار را از روی چهره اسلام پاک کردند.

وی با بیان اینکه هیچ اثری از اسلام واقعی در آن برهه زمان وجود نداشت، گفت: نهضت‌های آزادی‌بخش که در دنیا بر علیه پادشاهان خود حرکت می‌کردند رژیم شاهنشاهی از ارتش ایران برای سرکوب آن‌ها استفاده می‌کرد.

سردار جمیری در ادامه اذعان کرد: امروز در اروپا و آمریکا پرفروش‌ترین کتاب قرآن کریم است و همه با ادبیات دین و قرآن آشنا شده‌اند.

وی به فلسفه داعش که توسط عربستان سعودی و با همکاری اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها به وجود آمد اشاره کرد و گفت: به خاطر این که اسلام داشت به خوبی در دنیا معرفی می‌شد میخواستند چهره آن را زشت جلوه دهند تا افرادبه اسلام گرایش پیدا نکند.

جمیری ابراز کرد: تمام استکبار جمع شده بودند و می‌خواستند سوریه را ساقط کنند، ولی اراده ایران این بود که سوریه باید بماند تا ارتباط بین شیعه لبنان و ایران برقرار باشد و اینگونه هم شد.

وی با بیان اینکه قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در سوریه به نمایش گذاشته شد، افزود: دشمنان متوجه شده ایران اسلامی قدرتمند است و اگر ایران در جایگاهی قرار بگیرد و از مجموعه‌ای پشتیبانی کند پیروزی از آن اوست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، گفت: آمریکایی‌ها میلیارد‌ها دلار برای عراق خرج کردند تا محاصره را برای ایرانیان تنگ کند و شرایطی ایجاد کند که به انقلاب لطمه وارد کنند، ولی امروز وقتی که امروز کاروان اربعین شروع به حرکت می‌کند وحشت آن‌ها را فرا می‌گیرد.

وی اضافه کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی به قدری است که امروز آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کند که فقط اسرائیل وجود داشته باشد.

جمیری با بیان اینکه قدرت ایران حاصل ایثار و جهاد شهدا است، افزود: امروز رزمندگان ما مایه مباهات اسلام هستند هر کجا که نگاه می‌کنیم در امتداد آن پیروزی و موفقیت است.

وی تصریح کرد: هر شخص و مسئولی که ضربه‌ای به نظام بزند مطمئناً خوار و ذلیل خواهد شد. کسانی که با این هدف حرکت می‌کنند بالاخره رسوا می‌شوند و سزای عمل خود را خواهند دید.

جمیری با تاکید به اینکه راه نورانی شهدا همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری شرایط بسیار خوبی در خاورمیانه و کشور‌های دنیا داریم.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور به دلیل عدم مدیریت و بخشی هم نفوذی که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از گذشته کردند سبب شده عده‌ای روی کار بیایند و خیانت‌هایی را انجام دهند. آن‌ها می‌خواهند بین مردم و نظام فاصله بیاندازند و مردم را نسبت به نظام بدبین کنند این افراد نهایتا رسوا خواهند شد و چیزی که می‌ماند اسلام و راه شهدا است.
ارسال نظرات