همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی ؛
همزمان با آخرین روز هفته ناجا، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای استان البرز با حضور مردم و مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی، نظامی و انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۴۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان البرز، خانواده های معظم شهدا، ایثار گران، جانبازان و اقشار مختلف مردم پس از قرائت فاتحه، با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

مراسم عطرافشانی مزار شهدای استان البرز برگزار شد
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در این آیین گفت: امنیت امروز کشور حاصل رشادت های شهدا و جانبازانی است که درهشت سال دفاع مقدس تاکنون ازنقطه صفر مرزی تا محیط های شهری رشادت آفریدند.


سردار سید جعفر حسینی افزود: شهدای گرانقدر با از خود گذشتگی در راه حفظ و حراست از مرز های ایران اسلامی با هرگونه توطئه دشمنان قسم خورده مبارزه کردند تا ما امروز در محیطی امن زندگی کنیم.


وی اضافه کرد: دشمنان امروز با تبلیغات گسترده در نظر دارند تا به انقلاب و کشور ضربه وارد کنند و در جنگ نرم با ساخت برنامه های مختلف جوانان و مردم ایران را هدف قرار داده اند.


حسینی خاطرنشان کرد :شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای نیروی انتظامی الگوی جوانمردی برای جوانان هستند.نیروی انتظامی استان البرز 290 شهید تقدیم آرمان های والای انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات