خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای عرصه نظم و امنیت و تمامی نیروهای مسلح این امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آوردند که واقعاً بی نظیر است.
کد خبر: ۹۰۶۷۵۲۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

آرامش بی‌نظیر کشور مرهون شهدای عرصه نظم و امنیت و نیروهای مسلح استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، چهارمین یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان و شهدای مدافع حرم شب گذشته با حضور دکتر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله موسوی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان همدان برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در این مراسم اظهار داشت: شهدای عرصه نظم و امنیت و تمامی نیروهای مسلح این امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آوردند که واقعاً بی نظیر است.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی افزود: وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم در اطراف خاورمیانه چه می‌گذرد و چقدر مستکبرین منطقه را ناامن کرده‌اند اما به برکت استقامت نیروهای مسلح ما سربلند هستیم.

وی ادامه داد: اگر هشت سال دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشتیم، اگر امروز 40 سالگی انقلاب را می‌بینم مرهون خون شهدا بودهه و اینکه رهبری را مجتهدی عارف و وارسته و آشنا به مسایل دینی و سیاسی جهان عهده‌دار بودند که خدمت کردن سبب افتخار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات