خبرهای داغ:
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم:
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم گفت: برای کاهش مراجعات حضوری مردم به کلانتری‌ها هفت خدمت پلیس از جمله امور مرتبط با کفالت اطفال، مجانین و تحقیق پیرامون تعیین سرپرستی آن‌ها، تحقیقات بیمه و صلاحیت اخلاقی و اجتماعی افراد به مراکز پلیس +۱۰ برون‌سپاری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۹۹
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
۷ خدمت پلیس برون‌سپاری می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلام‌عباس بلفکه با اشاره به آغاز طرح تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کشور اظهار کرد: در این طرح برای کاهش مراجعات حضوری مردم به کلانتری‌ها هفت خدمت پلیس از جمله امور مرتبط با کفالت اطفال، مجانین و تحقیق پیرامون تعیین سرپرستی آن‌ها، تحقیقات بیمه و صلاحیت اخلاقی و اجتماعی افراد به مراکز پلیس +۱۰ برون‌سپاری می‌شود.

وی اضافه کرد: مراکز پلیس +۱۰ به صورت کامل انجام این خدمات را در اختیار نخواهند داشت بلکه واسطه‌ای خواهند بود تا کلانتری‌ها بتوانند با بررسی و نظارت خود کار‌ها را در زمان کمتری به صورت مطلوب‌تری انجام دهند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی قم از اجرای ۹۷ طرح برای ارتقاء انضباط اجتماعی در قم یاد کرد و گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۵۴ هزار و ۵۰۰ پرونده توسط بخش‌های زیرمجموعه پلیس پیشگیری، تشکیل و پیگیری شده است.

وی به برقراری ۱۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ طی ۶ ماه نخست اشاره کرد و افزود: ۳۴ هزار تماس منجر به مشاوره و ۱۲۵ هزار مورد نیز منجر به عملیات و ورود پلیس شده است.

بلفکه با بیان اینکه مددکاران پلیس به صورت رایگان به سه هزار و ۹۰۰ فرد خدمات مشاوره‌ای را ارائه داده‌اند، مطرح کرد: دو هزار و ۹۰۰ مورد از این پرونده‌ها منجر به سازش بین زوج‌ها شده است؛ اکنون ۱۴ واحد مددکاری پلیس در استان قم با حضور متخصصان مشاوره مشغول ارائه خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها