خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه از نظر کارشناسان تنها 20درصد مشکلات موجود براثر تحریم‌های خارجی است و مقوله ای به عنوان تحریم‌های داخلی و عدم مدیریت صحیح علت بسیاری از مشکلات است،، گفت: چهل سالگی انقلاب ما کابوس دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۹۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در همایش چهل سالگی انقلاب، همدلی و همگرایی اصناف و بازاریان که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اتاق اصناف شهرستان دامغان که با حضور کسبه و مسئولان اتحادیه‌های صنفی، امام جمعه، دادستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی و مدیران برخی دستگاههای اجرایی برگزار شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب از بیش از 10 سال قبل جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان را پیش بینی کرده و با نام گذاری سالها و تبیین سیاست‌هایی همچون اقتصاد مقاومتی در این زمینه هشدار داده بودند اما متاسفانه برخی مسئولان در کشورما این مهم را باور نداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه نگاه شعاری به اقتصاد مقاومتی و مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور مشکلی را حل نمی کند، افزود: متاسفانه قوه مقننه ما علی رغم هشدارهای رهبری و دلسوزان اسلام انقلاب مشغول ثصویب طرح هایی مثل 2030 و FATF هستند در حالی که رهبر معظم انقلاب در راهبردهای اصلی نظام وارد می شوند و قوای سه گانه باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی با اشاره به تلاشها و دسیسه‌های گوناگون دشمن با هدف اینکه انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران چهل سالگی خود را نبیند، تصریح کرد: باید رفتار صحیحی با پدیده جهان شمول انقلاب اسلامی داشته باشیم، نهضتی که در امتداد عاشورای حسینی شکل گرفت و همچون قیام کربلا اینبار در عصر حاضر گسستی در تاریخ ایجاد کرده است.

خوشقدم خاطر نشان کرد: برخورد حق و باطل از هابیل و قابیل تا عاشورای حسینی و از کربلا تا انقلاب اسلامی ملت ما ادامه پیدا کرده است، اصل و اساس نهضت اسلامی ما اسلام ناب محمدی و بایسته ها و درس های قیام کربلا است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاترین معارف است و ایجاد فشار اقتصادی بر مردم با عدم مدیریت که سبب شود ضربه و خدشه ای به نظام اسلامی وارد شود بزرگترین منکرات است؛ دشمنان نمی خواهند انقلاب ما را در چهل سالگی به عنوان قدرتی فرامنطقه ای ببینند.

وی با بیان اینکه از نظر کارشناسان تنها 20درصد مشکلات موجود براثر تحریم‌های خارجی است و مقوله ای به عنوان تحریم‌های داخلی علت بسیاری از مشکلات است، افزود: تحریم تولیدکننده برعلیه مردم مانند احتکار و گرانفروشی، تحریم کالای ایرانی با باور غلط برتری کالاهای خارجی، تحریم بانکها علیه تولید کنندگان، تحریم دولت علیه تحریم کنندگان با عدم حمایت و تحریم مدیران علیه مردم با حقوق های نجومی و عدم وجدان کاری از آن جمله است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها