۱۶ پروژه بازآفرینی با حضور وزیر راه و شهرسازی در سکونتگاه‌های غیررسمی مشهد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۸۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز ۱۶ پروژه بازآفرینی با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسؤولان استانی در سکونتگاه‌های غیررسمی مشهد به‌بهره‌برداری رسید.

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه احداث فضای آموزشی و فرهنگی به متراژ ۲ هزار و ۱۹۵ مترمربع با اعتبار ۱۷ هزار و ۶۳۲ میلیون ریال اشاره کرد.

همچنین پروژه سالن ورزشی امام هادی با هدف بهبود فضای ورزشی در حاشیه شهر مشهد مقدس در زمینی به متراژ یک هزار و ۶۲۰ مترمربع با اعتبار ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.

پروژه احداث مرکز جامع سلامت شماره ۳ (حاجی اربابی) نیز در زمینی به متراژ ۵۰۷ مترمربع با زیربنای ۹۱۵ مترمربع و با اعتبار ۱۰ هزار میلیون ریال ساخته شده است.

همچنین پروژه زیباسازی پارک نیز به متراژ ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتبار ۳ هزار و ۳۷۵ میلیون ریال، یک پروژه اجرای شبکه فاضلاب به میزان ۱۵ و ۶ دهم کیلومتر و با اعتبار ۳۶ هزار و ۸۸۰ میلیون ریال، ۲ پروژه بهسازی و بهبود معابر به‌طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۲۸ هزار و ۲۴ میلیون ریال، ۷ پروژه تأمین برق و روشنایی و تقویت شبکه و ۲ هزار و ۳۰۰ چراغ روشنایی با اعتبار ۱۴۹ هزار و ۹۳۴ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که افتتاح شد.

مدرسه ۹ کلاسه ابرار نیز در زمینی به مساحت هزار و ۹۳۴ مترمربع با هزینه ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها