عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: دانشجویان باید به وضعیت موجود کشور که در آن هیچ نظارتی نیست، انتقاد کنند و نباید به تصویب قراردادهاى مختلف بین المللی سکوت کنند.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۸۲
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسن رحیم پور ازغدی،  ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی در دوره منطقه‌ای شهید دیالمه در مشهد  در تبیین نظام لیبرالیسم اظهار داشت: در نظام لیبرالیسم ابزار نقد حاکمیت درست چیده شده است. در این نظام نقدها محدود است و خروجی نقدها در جهت رشد لیبرال باید باشد نه اینکه اصل نظام را نشانه بگیرد.
 
وی ادامه داد: نظام لیبرالیسم وقتی به قدرت دست می یابد برای حفظ قدرت خود محافظه کار می‌شود بطوریکه اگر نقدی ابراز می‌شود در جهت اجرای عدالت اجتماعی نیست بلکه برای حفظ حاکمیت است واین دقیقا برعکس نظام اسلامی است چرا که در نظام اسلامی نقد حاکمیت واجب شرعی است و این انتقادات در جهت ایجاد عدالت است  اما مشروط بر اینکه این انتقادات در بستر سیاهنمایی نباشد بلکه در بستر توحید باشد.

ازغدی عنوان داشت: نقد در نظام اسلامی باید در قالب واقعیت گرایی باشد.

وی تاکید کرد: دروس خارج فقه باید به سمت موضوعات حکومتی برود و برای اصلاح مسائلی که حکومت درگیر آن است گام بردارد در غیر این صورت حوزه علمیه به حاشیه کشانده خواهد شد.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن نقد به عملکرد دانشگاه گفت: دانشجویان باید به وضعیت موجود کشور که در آن هیچ نظارتی نیست، انتقاد کنند. نباید به تصویب قراردادهاى مختلف بین المللی سکوت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها