مسئول بسیج رسانه خراسان‌رضوی خبر داد:

ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و فرهنگی به اصحاب رسانه

مسئول بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: اصحاب رسانه خراسان‌رضوی از تخفیف خدمات پزشکی و دندانپزشکی برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۸۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عباس محمدیان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات درمانی و فرهنگی به اصحاب رسانه تفاهم نامه‌هایی با مرکز بهداری سپاه و اداره ارشاد مشهد منعقد کرد.

محمدیان بیان کرد: تخفیف ۴۰ درصدی از خدمات درمانی و خدمات دندانپزشکی درمانگاه‌های سپاه برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای در این زمینه با سازمان بهداری سپاه منعقد شده افزود: خبرنگارانی که فعالیت مستمر در برنامه‌های بسیج رسانه دارند می‌توانند با ارائه کارت فعالیت در بسیج، هنگام مراجعه به مراکز درمانی سپاه از این تخفیفات برخوردار شوند.

محمدیان یادآور شد: مراکز درمانی سپاه شامل درمانگاه و بیمارستان امام حسین (ع)، درمانگاه چمران، درمانگاه ولیعصر، درمانگاه فجر، درمانگاه بقیه الله و تمامی درمانگاه‌های سپاه در شهرستان‌های خراسان رضوی را شامل می‌شوند.

وی افزود: هدیه ویژه ازدواج و تولد فرزند برای اصحاب رسانه خراسان رضوی از طرف سازمان بسیج رسانه درنظر گرفته شده است که این هدیه شامل تمامی خبرنگاران و عکاسان حتی بدون عضویت در این سازمان خواهد بود.

محمدیان بیان کرد: با هماهنگی اداره ارشاد مشهد در راستای ارائه خدمات فرهنگی، اصحاب رسانه از تخفیف بهای بلیط سینما‌های مشهد و تئاتر‌های در حال اجرا در آینده نزدیک برخوردار می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار