خبرهای داغ:
آیت‌الله کعبی:

نقشه‌های دشمن در ایجاد تفرقه در اربعین شکست می‌خورد/ وحدت اربعین دارای ابعاد جهانی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نقشه‌های دشمن در ایجاد تفرقه در اربعین شکست می‌خورد بر این اساس مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بیشتر ضرورت حضور در اربعین حسینی را درک می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۷۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
نقشه‌های دشمن در ایجاد تفرقه در اربعین شکست می‌خورد/ وحدت اربعین دارای ابعاد جهانی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به ضرورت وحدت ملت ایران و عراق در اربعین و جلوگیری از ایجاد تفرقه اظهار کرد: اربعین حسینی رزمایش اقتدار و عظمت اسلام و شیعه همراه وحدت دو ملت ایران و عراق است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت اربعین دارای ابعاد انسانی جهانی و بین‌المللی است و در سال‌های گذشته دشمنان پی بردند که اربعین حسینی امت اسلامی و آزادگان جهان را در برابر پروژه‌های آمریکا، صهیونیست و دشمنان اسلام با ندای «لبیک یا حسین (ع)»، «لبیک یا عباس (ع)» و «لبیک یا زینب (س)» متحد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه کمرنگ‌سازی اربعین امسال گفت: از طرفی آمریکایی‌ها، بعثی‌ها، آل سعود و دنباله‌های آمریکا و صهیونیست با سناریوسازی و از طرفی دیگر با شایعه‌پردازی و تلاش برای ایجاد تفرقه و دو دستگی و جنگ روانی تلاش می‌کنند که اربعین حسینی کمرنگ شود.

وی با بیان اینکه نقشه‌های دشمن در ایجاد تفرقه در اربعین شکست می‌خورد عنوان کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی از سویی بیشتر ضرورت حضور در اربعین حسینی را درک می‌کنند و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در عراق نیز بیشتر قدر و عظمت اربعین را می‌دانند بنابراین در عراق و ایران تدارک‌های خوبی شده تا اربعین با شکوه و عظمت برگزار شود.
ارسال نظرات