مراسم تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند و مدیر آموزش پرورش شازند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۲۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند، سرهنگ مهجوری به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه شازند شرکت نمودند. در این مراسم سرهنگ مهجوری گفت: از همان روز که دم مسیحایی امام امت گلواژه مقدس بسیج را زینت بخش نام یاران مخلص و با صفای خود نمود و گوش همه­ ی حق­ طلبان گیتی را در وعده تشکیل ارتش بیست میلیونی نوازش داد تا امروز و فردای همه­ ی انقلاب­ ها و نهضت­ ها نام مبارک بسیج و بسیجی ایمان، اخلاص، مجاهدت، ایثار و مقاومت را تداعی کرده و خواهد کرد. قطعا که خدمت به فرهنگیان از برزگترین خدمات می­ باشد. وی آروزی توفیق روزافزون را برای سرهنگ نظری کرد و از او به عنوان مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شازند تقدیر بعمل آورد.

وی افزود امید است که آقای علیرضا جفعری با استعانت از خداوند متعال و قرار دادن تقوا، جهاد در راه و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرامین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه­ ای (مدظله العالی) بتوانید در جهت تحقق و پویایی بسیج ده ها میلیونی گام هایی موثری بردارید.

خدا قوت، آقای مدیر پاسدار

ارسال نظرات