معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: شهدا الگوی عملی دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر در جمع کارکنان سپاه ناحیه لردگان، با اشاره به جایگاه شهدا در تداوم بخشی انقلاب اسلامی گفت: در زمانی که استکبار جهانی و نظام سلطه دست در دست هم قرار دادند و نماینده خود یعنی صدام را به جنگ با ایران تشویق و حمایت کردند کمتر کسی فکر می کرد که رزمندگان ایران اسلامی بتوانند با پیروی از ولی فقیه  و قدرت ایمان، با دست خالی دربرابر آنها پیروز شوند.

سرهنگ آذر، مکتبی بودن سپاه را رمز موفقیت این نهاد انقلابی برشمرد و افزود: قدرت ایمان بالا و تکیه و توکل بر خداوند متعال سپاه را در ماموریت های سخت سرافراز نمود و افزایش قدرت معنوی کارکنان سپاه زمینه ساز برقراری نظامی ایمن و با شور و نشاط معنوی خواهد بود.

وی، دسیسه های دشمنان این نظام را دلیل ضعف و زبونی آنها خواند و گفت: دشمن وقتی نتوانست در میدان مبارزه بر جمهوری اسلامی پیروز شود، مجبور شد دست به فعالیت های حقیرانه مثل حمله تروریستی اهواز بزند و همین حمله دلیل بر ضعف و خاری دشمن است؛ زیرا در میدان مبارزه مستقیم قدرت حضور ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، در ادامه به نقش و جایگاه ویژه مدافعان انقلاب و حریم آل الله در جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: شهدا، الگوی عملی دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

در حاشیه این نشست جانشین جدید فرماندهی سپاه ناحیه لردگان معرفی شد.

ارسال نظرات