آیت الله فلاحتی صبح امروز در جمع مردم و مسئولین شهرستان آستارا با اشاره به طرح های آبادی و عمران شهری آستارا گفت: آستارا یک ظرفیت خوب اقتصادی و فرهنگی برای جامعه ایرانی، گیلانی به ویژه مردم آستارا است.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان صبح امروز در جمع مردم و مسئولین شهرستان آستارا در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی گفت: اولا در هر شهری باید مسئولان عالی شهر باید در کنار هم بنشینند، بدون زد و بند و اندیشه سیاسی بدون اینکه هر کسی برای خودش نیرو جمع بکند، به فکر توده های مردم باشند، دوم اینکه اقشار آسیب پذیر جامعه را شناسایی و رصد کنند که در این بین روستاها یکی از اقشار آسیب پذیر هستند. و اگر کاری از دست مسئولین برنمی آید حداقل کنار اقشار آسیب پذیر در روزهای سخت باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به نشستی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتند اظهار کرد: رئیس جمهور محترم اعلام کردند که مگر چقدر ارز و دلار نقش تاثیرگذار در روابط اقتصادی و مبادلات اقتصادی درون و بیرون جامعه دارد؟ ما هم همین را می گوییم، ارز خارجی و دلار تاثیری نباید داشته باشد اما دارد! تفاوت گفتار تا رفتار چقدر است؟ مردم همه شاهد و نظاره گر مسئولان و امورند.

آیت الله فلاحتی با بیان چگونگی مدیریت جامعه در این برهه گفت: ما باید به طوری مدیریت کنیم به ویژه مدیران اقتصادی و شهری که مردم عملا ببینند که اینها اولا دل به کار می دهند، ثانیا عدالت محوری حرکت می کنند، ثالثا ارجحیت و اولویت را در پروژه های عمرانی وشهری و روستایی عملیاتی می کنند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای در کنار هم زندگی کردن سنی و شیعه در تالش و آستارا بیان داشت: دشمنان از بیرون میخواهند تلاش کنند این ظرفیت را تبدیل به تهدید کنند، همه علمای اهل سنت و علمای تشیع و مسئولان تلاش کنند این مسئله را از دست ندهند، یعنی به بهانه های گوناگون یک شیعه بی عقل یا یک سنی بی خرد بلند می شوند به همدیگر تاخت و تاز می کنند یه جایی یکباره ویرانی ایجاد می شود، این نباید بشود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان قبل از این مراسم در جمع طلبه های بسیجی حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهر آستارا حضور یافته و سخنراین نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات